طرح تفکیک مسکن از وزارت راه کلید خورد/ فرصت دو هفته‌ای مجلس به «اسلامی» برای کنترل بازار مسکن

رئیس کمیسیون عمران گفت: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی از بخش مسکن تا دو هفته دیگر در مجلس کلید خواهد خورد.

طرح تفکیک مسکن از وزارت راه کلید خورد/ فرصت دو هفته‌ای مجلس به «اسلامی» برای کنترل بازار مسکن

طرح تفکیک مسکن از وزارت راه کلید خورد/فرصت دو هفته ای مجلس به اسلامی برای کنترل بازار مسکن محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه مجلس برای کنترل قیمت مسکن، اظهار کرد: شرایط فعلی مسکن از ماه‌ها پیش قابل پیش بینی بود، لذا بنده برای کنترل این وضعیت نامه‌ای به رئیس جمهور ارسال کردم.

وی افزود: متاسفانه کنترل بازار مسکن در لابه لای کار‌های دیگر وزارت راه و شهرسازی گم شده است، در حالی که این بخش می‌تواند لوکوموتیو اقتصاد کشور باشد، به نظر می‌رسد که یک وزیر به تنهایی قادر به اداره تمامی امور این وزارتخانه نیست.

رضایی کوچی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل سیاست‌گذاری‌های غلط دولت در حوزه مسکن شاهد افزایش قیمت آن هستیم و معتقدم اگر وزارت راه و شهرسازی از بخش مسکن جداشود شرایط بسیار بهتری در حوزه مسکن رقم خواهد خورد.

درخواست کمیسیون عمران از لاریجانی برای حضور وزیر راه در صحن علنی

رئیس کمیسیون عمران گفت: ما به اسلامی وزیر راه و شهرسازی هشدار داده ایم و وی برای کنتری بازار متلاطم مسکن تنها دو هفته وقت دارد؛ بنده از لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست کرده‌ام که وزیر راه برای پاسخ به سولات نمایندگان درباره بازار مسکن به صحن علنی مجلس بیاید.

وی در پایان تاکید کرد: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی از وزارت مسکن تا دو هفته دیگر در مجلس شورای اسلامی کلید خواهد خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ذوالقرنین
    0

    کنترل بازار مسکن سخت تر از کنترل قبوض اب وبرق نیست کافیه برای فروش مسکن وجلوگیری از دلال بازی نامه کارشناسی از ملک رو ملاک قیمت گذاری قرار دهند تا دلالی ورانت از این حوزه خارج شود واما اجاره بستن مالیات بر اجاره های بالا ومعافیت مالیاتی بر اجاره های پایین بهترین گزینه است اما دولت هم باید در کنار این راهکار ها با واگذاری زمین رایگان وتشکیل گروهای پیش فروش مسکن هم باید انجام شود

  • محمد
    0

    تمامش زیر سر روحانی است با انتخاب اخوندی

  • عسگری
    0

    یعنی باید دوهفته دیگه صبر کنیم..طرح خوبیه.فقط خداکنه وزیرمسکن وکارشناسان ومدیران وزارت مسکن از نیروی انسانی وزارت راه وشهرسازی نباشه.

  • اعظم
    0

    کنترل بازار مسکن برای دولت زکار سختی نیست اگر بخواهند وبا پیش فروش آپارتمان با قیمت منصفانه و کنترل دولت بر قردادها وقیمت ها و همچنین کنترل مبالغ اجاره قید شده پدر نظر گرفتن مالیات های بیشتر برای بی انصافان مشکل حل میشه

  • خسرو
    0

    شما را به هر کس اعتقاد دارید عام مردم وقتی قیمتها در اطراف تهران حداکثر دومیلیون و تهران حداکثر پنج میلیون بود نمیتونستن بخرن حالا با این قیمتهای دلالی وکثافت کاری چه جوری بخرن به داد مردم برسید آقای عقبایی .آقای خسروی زمین و آجر.سیمان چه ربطی به دلار داره آپارتمان 20 سال ساخت چه ربطی به آمریکا داره بسه دیگه کسی از شما کارشناسی نمیخواد ملک و زمین چهار برابر شده هی میگد افزایش مسکن نصف افزایش دلار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها