فال روزانه چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار باهوش، با سیاست، دارای شم تجاری خیلی قوی، انعطاف پذیر، مؤدب، با نشاط و مهربان و خونگرم هستید. شما خیلی اجتماعی هستید و خانواده و دوستانتان اولویت اصلی شما در زندگی هستند. با این همه شما باید سعی کنید به دمدمی مزاجی های گاه و بیگاه و بی احتیاطی های خود غلبه کنید. امسال شما باید مواظب باشید که اطلاعات شخصی و رازهای خودتان و یا دیگران را با کسی در میان نگذارید، زیرا این کار به ضرر شما تمام خواهد شد. در محل کارتان فضایی به شدن رقابتی حاکم خواهد بود و اگر می خواهید از قافله عقب نمانید و توانایی هایتان زیر سؤال نروند باید کارهای مهم را با دقت و مسئولیت پذیری بیشتری انجام دهید و سطح عملکردتان را بالا ببرید. از طریق پروژه های کاری و فعالیت های حرفه ایتان با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که روابط ارزشمندی را با آنها برقرار خواهید کرد، شاید حتی در بین این آشناهای جدید عشق زندگیتان را هم پیدا کنید. اگر امسال به دمدمی مزاجی های خود و رفتارهای غیر منتظره ای که از خودتان نشان می دهید غلبه نکنید احتمال اینکه بعضی از دوستانتان را از دست داده و اطرافیانتان را از خود ناراحت کنید بسیار زیاد خواهد بود. سفرهایی که می روید، چه داخلی و چه خارجی، نتایج خوبی را برای شما به همراه خواهند داشت، مخصوصا اگر این سفرها کاری و یا به منظور گسترش کسب و کارتان باشند. ماه های خرداد، آبان و دی بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

مسائل خانوادگی باعث ناراحتی و آشفتگی یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان شده اند . او در برقرار کردن ارتباط مناسب با افراد خانواده اش، به ویژه وقتی که لازم باشد رفتاری محکم و جدی از خودش نشان دهد، با مشکل روبرو است. به شما اکیدا توصیه می کنیم که خودتان را وارد این ماجرا نکنید. تنها کافی است نظرتان را با این شخص در میان گذاشته و واقعیت هایی که خودش قادر به دیدن آنها نیست را به او گوشزد کنید و بقیه کار را به خودش بسپارید. در حین صحبت کردن با او ممکن است به طور خیلی جالبی بتوانید برای پیدا کردن مشکلاتی که خودتان دارید و نسبت به آنها بی توجه بوده اید هم راه حلی پیدا کنید.

اردیبهشت

امروز ماندن در خانه بهترین کاری نیست که می توانید انجام دهید. شما در تمام بدنتان احساس کوفتگی و دردهای عضلانی دارید و نمی دانید دلیل این دردها چیست. نگران حال خودتان نشوید، هیچ مشکل خاصی برای شما پیش نیامده و این ها همه از کمبود فعالیت بدنی است. اگر اهل ورزش، رفتن به باشگاه و یا کوهنوردی نیستید، حداقل به یک پیاده روی طولانی بروید و از هوای دلچسب بهاری لذت ببرید. این کار باعث ترشح اندورفین در بدنتان خواهد شد و خیلی زود آن دردها و کسالتی که داشته اید را فراموش خواهید کرد. اگر بتوانید شخصی که دوست دارید را هم با خود همراه کنید قطعا از این کار لذت بیشتری خواهید برد و شاید حتی تصمیم بگیرید به طور مرتب آن را انجام دهید.

خرداد

امروز مسائل معنوی هم برایتان جذاب هستند و هم گیج کننده به نظر می رسند. اگر مشغول خواندن کتابی در این رابطه هستید که این احساسات ضد و نقیض را در وجودتان ایجاد کرده است، بهتر است کمی در مورد نویسنده آن تحقیق کنید، زیرا هر کسی صلاحیت و دانش لازم برای نوشتن چنین کتاب هایی را ندارد و به احتمال زیاد مشکل از توانایی شما در درک موضوع نیست. کمی در اینترنت جستجو کنید و بهترین منابع را برای مطالعه در مورد موضو مورد نظرتان پیدا کنید. البته این را هم فراموش نکنید که امروز آخرین روز کاری این هفته است و اگر کارهایی برای انجام دادن دارید به نفعتان است که مطالعه را برای آخر هفته گذاشته و همین امروز به کارهایتان سر و سامان بدهید.

تیر

امروز باید مواظب سرعتتان باشید! خواه در هنگام رانندگی باشد، خواه در انجام کارهای حرفه ای و یا شخصیتان، در غیر این صورت حتما، به شکل یک برگه جریمه و یا بروز مشکل در کارتان، متضرر خواهید شد. اگر می خواهید خودتان را از چنین موقعیت هایی دور نگه دارید تنها چاره این است که احساسات خود را تحت کنترل درآورده و سرعت خود را هم کم کنید و عجول نباشید. از این وضعیت شکایت نکنید و بپذیرید که این کار به نفع خودتان است. دلتان می خواهد کاری جدید و یا رابطه ای تازه را تجربه کنید، اما خویشتن داری و ترس هایی که دارید شما را باز می دارند. احتیاط خوب است اما گاهی ترس بیهوده بازدارنده است.

مرداد

در تمام روز این نکته را به یاد داشته باشید که امروز نیرویی که دوستتان دارد در کار است تا به شما کمک کند. در هر شرایطی راه فراری برای شما وجود خواهد داشت و یک نفر پیدا خواهد شد که در رویارویی با هر مشکلی با شما همفکری کرده و خیالتان را راحت کند. حتی در سخت ترین لحظات هم تنها نخواهید بود. تمام روز مسیرتان را با در نظر گرفتن این موضوع ادامه بدهید. امروز حسابی سرتان گرم کارتان است و با انرژی برای هدفتان تلاش می کنید، اگر در پایان این همه کار دیگر وقتی برای بودن در کنار شخصی که دوستش دارید باقی نمی ماند، به عشقتان بگویید که امروز سرتان گرم کار است، اگر دنبال دردسر نمی گردید او را در انتظار نگذارید.

شهریور

امروز قدرت ها و توانایی های دیگران را دست کم نگیرید. شاید آنها در ظاهر حواس پرت و بدون اطلاعات کافی به نظر برسند، اما در واقع خواهید دید که دانش و اطلاعات زیادی دارند که می توانند در اختیار شما قرار داده و به رفع مشکلاتتان کمک کنند. البته بیرون کشیدن این دانش و آگاهی از آنها به مقداری تلاش و جستجو از جانب شما نیاز دارد. امروز ممکن است بین شما و عشقتان به دلیل عصبانیت غیر عادی یکی از دو طرف درگیری به وجود بیاید، در حدی که شاید حتی نتوانید در مورد مشکلتان با هم حرف بزنید. بهتر است تا جای ممکن از چنین موقعیتی دوری کنید و در صورت بروز این وضعیت خودتان را کنار بکشید تا بعدا در مورد این مسئله صحبت کنید.

مهر

امروز هر چیزی را که برای یک تصمیم گیری خوب و دقیق نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهد داشت. با این حال باید این نکته را به یاد داشته باشید که وقتی در مورد پول خودتان و یا دیگران تصمیم گیری می کنید دقت بیشتری داشته باشید، در واقع به نفعتان است که امروز تا جایی که می توانید در ارتباط با مسائل مالی احتیاط به خرج بدهید. وقتی با چشم باز و قدم به قدم جلو بروید خیلی سریع می توانید گزینه های ضعیف و اشتباه را تشخیص داده و به سراغ بهترین انتخاب ممکن بروید. یادتان باشد که عجله کار شیطان است و انتخاب هایتان می توانند آینده تان را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهند.

آبان

امروز حس ششم شما به قدری قوی شده است که می توانید به راحتی و بدون آنکه چیزی به شما گفته شده باشد هر آنچه در اطرافتان در جریان است را احساس کنید. حس درونیتان کنترل شما را در دست گرفته است و با بیقراری تمام سعی دارید راه هایی را در پیش بگیرید که شاید پیش از این جسارت کافی برای انتخاب آنها را نداشته اید. شما امروز میل شدیدی به وقت گذراندن در دل طبیعت در خود احساس می کنید، برایتان فرقی نمی کند که مقصدتان دریا باشد، یا کوه و یا صحرا، فقط می خواهید بروید. اگر در حال حاضر امکان اینکه به مسافرت بروید را ندارید شاید بتوانید امروز برای رفتن به یک سفر و طبیعت گردی در آینده ی نزدیک برنامه ریزی کنید.

آذر

امروز برای تصمیم گیری در مورد روابطتان اصلا روز مناسبی به نظر نمی رسد، مخصوصا اگر پای روابط عاطفی در میان باشد. اگر در فکر این هستید که رابطه ی جدیدی را آغاز کرده، از طرف مقابلتان خواستگاری کنید و یا به همین زودی ها ازدواج کنید بهتر است فعلا دست نگه دارید. امروز می تواند برای فکر کردن روز خوبی باشد، اما برای عملی کردن آنچه در سرتان می گذرد زمان خوبی به نظر نمی رسد. سعی کنید فعلا دست نگه داشته و با نگاهی منطقی تمام جوانب را بسنجید. شاید لازم باشد قبل از آنکه بیشتر از این پیش بروید برخی مشکلات و مسائل را حل کنید.

دی

این که خودتان و کارهایتان را زیر سوال ببرید هیچ وقت خوشایند نیست اما امروز قرار گرفتن در چنین شرایطی برای شما اجتناب ناپذیر خواهد بود. به زودی چیزهای جدیدی را تجربه خواهید کرد، پس از این فرصت استفاده کرده و خودتان را برای روزهایی که پیش رو دارید آماده کنید. نگاهی به خودتان انداخته و به دلیل اشتباه های گذشته تان فکر کنید تا از آنها درس عبرت گرفته و اشتباهاتتان را تکرار نکنید. مطمئنا این کار اصلا ساده نیست اما منافع زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. فقط باید با خودتان صادق باشید و به خودتان دروغ نگویید و به جای مقصر دانستن دیگران مسئولیت خطاهایتان را بپذیرید.

بهمن

شما چند هفته ای را در عالم فکر و خیال طی کرده اید اما حالا دیگر وقت این کارها به پایان رسیده است و باید دوباره به دنیای واقعی بازگردید. شما در فرصتی که داشته اید خودتان و کارهایتان را مورد بررسی قرار داده اید و اکنون باید از نتایجی که گرفته اید استفاده کرده و تغییرات لازم را در خود به وجود بیاورید و ببینید این تغییرات چه اثری روی شما و زندگیتان خواهند گذاشت. اگر احساس می کنید که زمان آن رسیده است که روابط خود را با برخی از افراد قطع کنید با خیال راحت این کار را انجام دهید و احساس محدودیت نکنید. شما دارید با سرمایه گذاری روی افراد اشتباه بیش از اندازه به خودتان فشار وارد می کنید.

اسفند

امروز شما در تلاش برای واقعیت بخشیدن به نقشه هایی هستید که برای آینده ی خود دارید و شاید در این راه ریسک هایی هم بکنید. هر چقدر کمتر به نتیجه ی کارهایتان فکر کنید قدم های بلند پروازانه تری برخواهید داشت، اما اگر این هیجان طلبی شما کنترل عقل و منطقتان را در دست بگیرد باید خودتان را برای ناراحتی ناشی از نرسیدن به اهدافتان هم آماده کنید. امروز ممکن است با شخص جدیدی آشنا شوید که شاید زیاد توجه شما را به خود جلب نکند، اما می تواند چراغ خطری برای سایر خواستگاران شما باشد و باعث شود دست بجنبانند. در هر صورت مواظب باشید او را آلت دست خود قرار ندهید.

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها