برنامه بگو سیب/ قست پنجم


24 اردیبهشت 1398 - 23:04
filemanager/6/siasi/21E66A0F-9699-438E-9A9B-372530EF899F
نگاه بهت زده عمو پورنگ به التماس های یک مادر تنها چند روز مانده به بی سرپناه شدن فرزندان بیمارش بسیار دردناک بود.

به گزارش خبر فوری، نگاه بهت زده عمو پورنگ به التماس های یک مادر تنها چند روز مانده به بی سرپناه شدن فرزندان بیمارش در برنامه بگو‌سیب بسیار دردناک بود.

داریوش فرضیایی مهمان قسمت پنجم بگوسیب بود.

نگاه بهت زده عمو پورنگ به التماس های یک مادر تنها چند روز مانده به بی سرپناه شدن فرزندان بیمارش بسیار دردناک بود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

24 اردیبهشت 1398 - 23:04

به گزارش خبر فوری، نگاه بهت زده عمو پورنگ به التماس های یک مادر تنها چند روز مانده به بی سرپناه شدن فرزندان بیمارش در برنامه بگو‌سیب بسیار دردناک بود.

داریوش فرضیایی مهمان قسمت پنجم بگوسیب بود.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


28

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
امیر حبشی 0 0 پاسخ 1398/2/30 -16:16

برای کمک کردن باید چیکار کنیم

احتشامى 0 0 پاسخ 1398/2/29 -05:05

لطفا شماره كارت رو خوانا بنويسيد تا بتونيم حمايت داشته باشيم.

امیر علی کرمی 0 0 پاسخ 1398/2/28 -06:11

جون مادرتون شماره ی اون خانم رو به من بدید می خواهم کمک کنم

محمد جهانگيري 1 1 پاسخ 1398/2/26 -18:22

خواهشن شماره كارت اين بنده خدارو با اسم خودش براي من بفرستيد هر چه زودتر ممنون ميشم

عزيزان اين شماره كارت خوانده نميشه درست بفرستيديد لطفا 0 0 پاسخ 1398/2/26 -18:18

لطفا شماره كارت خوانده نميشه درست بفرستيد

داود اكبري سريزدي 1 0 پاسخ 1398/2/26 -17:58

اين فيلم خيلي ناراحت كننده است اگر شماره حساب بفرستيد ماهانه مبلغ يك ميليون تومان واريز مي كنم

شاملو 0 0 پاسخ 1398/2/26 -17:33

سلام در مورد این خانواده که عمو پورنگ باهاشون مصاحبه کرده میخواستم اگر امکان داره کمک.کنم میشه راهنمایی کنید تلفن یا ادرسی اگه امکان داره بدید

ملکی 3 0 پاسخ 1398/2/26 -16:04

لطفا شماره کارت بانکی را خوانا نمایش دهید.

علی اکبر محمدیان 1 1 پاسخ 1398/2/26 -15:43

این شماره کارتی که در کلیپ زیرنویس شده مال کیه؟ چرا خانم اسمش کیانی هستش، ولی شماره کارت به نام یکی دیگه‌س؟ پول با واسطه به دست ایشون میرسه؟

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
پرفسور کردوانی: سیل از مدیریت سد می‌آید نه از خود سد/ تصور نکنیم که این بارندگی‌ها، تابستان بدون خشکسالی در پی دارد
باید از مردم عذرخواهی کنیم / از روزی که دنبال ژن برتر رفتیم، اصلاح‌طلبی هویت خود را از دست داد/  در خبرگان به کسانی رای دادم که دیناری قبولشان نداشتم/ شما که می‌گویید "رضاشاه روحت شاد"، از او چه سراغ دارید؟ چهار تا سد؟
احتمال کودتای آمریکا دانشجویان را به تسخیر سفارت وادار کرد/ دانشجویان براساس درک واقعیت‌ها اقدام کردند/ سازمان‌های بین المللی اذعان دارند که ایران به مذاکره پایبند بوده است
تمام حواشی تماس‌های تلفنی ترامپ؛ از قطع کردن بدون خداحافظی تا شایعه شنود روسها / روش ترامپ در گفتگوی تلفنی چیست و چرا اصرار دارد ایرانی‌ها با او تماس بگیرند؟
رفع حصر شروع شده اما تدریجی است/ تُن صدای رئیس‌جمهور و بردارش شباهتی ندارد/ رئیسی با روحانی، مثل ناطق با خاتمی رفتار کند
آماده ام با ترامپ در مقابل دوربین های تلویزیونی مذاکره کنم
تمام هم و غم آمریکا این است که با ایران به یک تفاهم یا توافقی برسد/عربستان در زمان اوباما هم خواهان جنگ با ایران بود/ امکان بستن تنگه هرمز در شرایط صلح وجود ندارد