همه چیز درباره «شاه داماد»؛ حضور داماد وزیر‌کار از شهرزاد و صندوق ذخیره فرهنگیان تا دادگاه +فیلم

سید هادی رضوی در اولین جلسه محاکمه ۳۱ متهم بانک سرمایه، گفت: برخی افراد فضای رسانه‌ای برایم ایجاد می‌کنند و می‌گویند داماد شریعتمداری هستم که این ظلم است؛ با زبان روزه درخواست دارم مرا خارج از این عنوان محاکمه کنید.

همه چیز درباره «شاه داماد»؛ حضور داماد وزیر‌کار از شهرزاد و صندوق ذخیره فرهنگیان تا دادگاه +فیلم

سید محمد هادی رضوی، متولد فروردین ۱۳۶۳ در تهران ، فرزند سید سعید رضوی، همسر دختر محمد شریعتمداری ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم و دانش آموخته مدرسه موتلفه اسلامی است.

سید هادی رضوی از دامادی وزیر و سریال شهرزاد تا اتهام ۱۰۷ میلیاردی!

سیدمحمدهادی رضوی مدیرعاملی یک گروه اقتصادی به نام "فاطمی" را برعهده دارد. این گروه در برگیرنده چندین مجموعه از جمله شرکت صنایع آینده سازان فاطمی نوین، سیستم‌های رسانه‌ای فاطمی، ماشین‌های اداری فاطمی و کارخانجات فاطمی می‌باشد و آن طور که گردانندگان آن ادعا کرده اند همواره سعی در بکارگیری نیرو‌های متخصص و خلاقیت‌های منحصربفرد داشته است.

گروه فاطمی برای فعالیت‌های فرهنگی خود نیز یک باکس ویژه درنظر گرفته است و "شهرزاد" نیز در همین باکس به عنوان کارکرد فرهنگی این گروه تعریف شده بود.

هادی رضوی از داماد وزیر و سریال شهرزاد تا اتهام عیش نوش ۱۰۷ میلیار تومان!

هرچند "شهرزاد" اولین سریالی است که رضوی به عنوان تهیه کننده آن فعالیت داشته، اما این سریال اولین محصول فرهنگی گروه فاطمی نیست. این گروه پیش از این در تهیه سریال "شاهگوش" داوود میرباقری نیز حضور فعال داشتند، ولی در آنجا بجای رضوی این نام محمد امامی از نزدیکان رضوی بود که در کنار محمد برومند به عنوان تهیه کننده می‌آمد.

سیدمحمدهادی رضوی در گفتگویی که پیش از تولید سریال "شهرزاد" با دنیای تصویر داشت سریال "شهرزاد" را بزرگترین و پرهزینه‌ترین مجموعه‌ در تاریخ سینما و تلویزیون ایران نام برد که با مشارکت بخش خصوصی تولید شد.

رضوی همواره سعی کرده خود را چهره‌ای مستقل از پدر همسرش نشان دهد، اما در برخی سفر‌های استانی دولت یازدهم در کنار پدرزن خود دیده شده است. رضوی معتقد بود داماد وزیر بودن نه تنها جرم نیست، بلکه می‌تواند برای رساندن حرف مردم هم پلی ایجاد کند.

منبع: انتخاب

15

حجم ویدیو: 5.75M | مدت زمان ویدیو: 00:03:00 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • نه نه قمر
    0

    سلام چرا این آقا ی رضوی لباس زندان ندارد بخاطر یک نخ سیگار دزدی دست بند پابند میزنند داماد وزیر با صد مليارد دزدی ورشود دادن ورشوه خوردن انگار رفته انتالیا نه داد گاه چرا این زالو روعدام نمیکنید

  • احد
    0

    دامادکه صدمیلیا ردبرده خداعالم است که خودوزیر چندهزارمیلیارد دلاردربانکهای کاناداوسویس سرمایه برده درقالب برجام تابیعت هم که ok است بیچاره مردم

    نظرات شما -
    • زارع
      0

      خداوند لعنتان کند که مردم بیچاره کردین بانکها تا یک میلیون وام بده پدر ت در میارن اونوقت این زالو صدو هفت میلیارد بانک تیغ زده

  • داماد وزیر شاه دزد
    0

    من موندم چرا ازاین لباس گوره خرها تن این ملعون نکردن؟؟ شایدچون داماد وزیره کار...!! یا اندازه لباسش گیر نمیاد؟!

  • علیرضا
    0

    اگه بعد از انتصاب داماد وزیر کار شدی حق باشماست ولی اگه قبل از انتصاب داماد وزیربودی حق با مردم و مطبوعاته!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها