گسترش همکاری‌های تجاری و بانکی ایران و اتریش

در دیدار سفیر اتریش با رییس کل بانک مرکزی، دکتر همتی ضمن استقبال از رویکرد مناسب دولت اتریش به همکاری‌های خوب و موثر بانک‌های اتریشی اشاره کرد و خواهان گسترش همکاری‌های تجاری و بانکی دو کشور شد.

گسترش همکاری‌های تجاری و بانکی ایران و اتریش

به گزارش خبر فوری ، در دیدار سفیر اتریش با رییس کل بانک مرکزی، همتی ضمن استقبال از رویکرد مناسب دولت اتریش به همکاری‌های خوب و موثر بانک‌های اتریشی اشاره کرد و خواهان گسترش همکاری‌های تجاری و بانکی دو کشور شد.

در این دیدار که امروز در بانک مرکزی انجام شد، همتی تصریح کرد: باتوجه به تأسیس سازوکار مالی و تجاری ویژه در ایران و اروپا، دیگر بهانه‌ای برای عملیاتی نشدن آن وجود ندارد.

همچنین سفیر اتریش در تهران ، آقای اشتفان شُلتس ضمن ابلاغ سلام رییس کل بانک مرکزی این کشور، بر مواضع دولت اتریش به عنوان یکی از حامیان سازوکار مالی INSTEX و نیز یکی از اعضای این سیستم مالی تأکید کرد.

در ادامه، سفیر اتریش از رییس کل بانک مرکزی تقاضا کرد به موضوع نقل و انتقالات ارزی شرکت‌های هواپیمایی بزرگ «لوفتانزا» و «اتریش» که سابقه همکاری ۶۳ ساله با کشور ایران را دارند، توجه ویژه کنند که در پایان، دکتر همتی دستور مساعد برای تسریع در انجام امور ارزی دو شرکت هواپیمایی «لوفتانزا» و «اتریش» را ابلاغ کرد.

منبع: روابط عمومی بانک مرکزی

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها