گیمرهای تلفن همراه افزایش یافتند

بر اساس آماری که به تازگی منتشر شده است تعداد افرادی که در گوشی‌های تلفن همراه خود بازی اجرا می‌کنند نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

گیمرهای تلفن همراه افزایش یافتند

بسیاری معتقدند که گوشی‌های تلفن همراه هوشمندترین پیشرفت بشر در زمینه فناوری هستند. دلیل این تفکر آن‌ها هم این است که این وسیله قابل حمل بسیاری از کار‌های روزانه ما را راحت‌تر کرده است. دیگر با وجود این دستگاه هوشمند نیازی به استفاده از دوربین، ماشین‌حساب، رایانه و چیز‌های دیگر که اکنون در گوشی‌های تلفن همراه قرار دارند نیست. اما اگر یک قابلیت باشد که در گوشی‌های تلفن همراه پیشرفت بسیار زیادی کرده و اصلا با روز اولش قابل مقایسه نیست، آن بازی است.

در آمریکا، ۶۰ درصد از گیمر‌ها در تلفن‌همراه خود بازی می‌کنند، یک نظرسنجی که به وسیله انجمن نرم افزار سرگرمی (ESA) انجام شده است نشان داد مبلغ بازی‌ها و خرید نرم‌افزار در سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است. در ادامه اعداد به دست آمده در این مطالعه را مشاهده می‌کنید:

متوسط گیمر‌های آمریکایی که ۳۳ سال سن دارد ترجیح می‌دهند در گوشی تلفن‌های همراه خود بازی کنند و این افراد زیاد برای محتوا هزینه می‌کنند. این تعداد ۲۰ درصد بیشتر از سال قبل و ۸۵ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۵ است.
مبلغ ۴۳.۴ میلیارد دلاری که در سال ۲۰۱۸ هزینه شده عمدتا برای محتوا بوده است و مبلغ کمتری برای برای سخت‌افزار و لوازم جانبی خرج شده است.
تقریبا ۶۵ درصد بزرگسالان جمعیت ایالات متحده آمریکا یا بیشتر از ۱۶۴ میلیون نفر بازی انجام می‌دهد. محبوب‌ترین ژانر بازی‌های گوشی Casusal آست. البته تقریبا نیمی از این افراد در کامپیوتر‌های شخصی و کنسول‌های گیم نیز بازی می‌کنند. در ادامه فهرست عناوین پر فروش سال ۲۰۱۸ را مشاهده می‌کنید. البته در این لیست تنها بازی‌های گوشی نیستند بلکه عناوین کامپیوتر و کنسول نیز حضور دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها