نگاهی به تأثیرگذارترین چهره‌های حوزه فناوری در سال 2019

علاقه‌مندان به حوزه علم و فناوری به رسم هر سال امسال نیز با شرکت در یک نظرسنجی تأثیرگذارترین چهره‌های این حوزه را انتخاب کردند.

نگاهی به تأثیرگذارترین چهره‌های حوزه فناوری در سال 2019

پایگاه پرسش و پاسخ استک اورفلو (Stack Overflow) در یک نظرسنجی از مخاطبان خواسته بود تا تأثیرگذارترین چهره‌های حوزه فناوری در سال 2019 را انتخاب کنند.
بنا بر نتایج این نظرسنجی، ایلون ماسک (Elon Musk) مدیرعامل جنجال‌آفرین شرکت خودروسازی تسلا، جف بزوس (Jeff Bezos) مدیرعامل شرکت آمازون و ساتیا نادلا (Satya Nadella) مدیرعامل مایکروسافت به ترتیب جایگاه اول تا سوم را در فهرست اثرگذارترین چهره‌های حوزه فناوری در سال 2019 به دست آوردند.
در میان دیگر افراد برجسته فعال در حوزه سیاست و فناوری، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا جایگاه پنجم، سوندار پیچای مدیرعامل گوگل جایگاه ششم، مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک جایگاه هفتم، تیم کوک مدیرعامل اپل جایگاه هشتم،بیل گیتس بنیان‌گذار مایکروسافت جایگاه دهم و شی جین پینگ جایگاه یازدهم این فهرست را به خود اختصاص دادند.
نکته جالب‌توجه این است که در سؤال نظرسنجی اشاره‌ای به مثبت یا منفی بودن اثرگذاری این افراد نشده است، امری که قرار گرفتن نام افرادی که این روزها چندان وجهه خوبی در دنیای فناوری ندارند را توجیه می‌کند.

منبع: ایرنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها