فروش خوب Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto 5 همچنان ادامه دارد

شرکت تیک تو اینتراکتیو (Take Two Interactive) گزارش سال مالی اخیر را با ارائه‌ی آمار فروش جدیدترین محصول خود یعنی Red Dead Redemption 2 آغاز و بیان کرد که بیش از ۲۴ میلیون نسخه از این عنوان به فروش رسیده است.

فروش خوب Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto 5 همچنان ادامه دارد

در جریان گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی چهارم و کل سال مالی گذشته، شرکت تیک تو اینتراکتیو (Take Two Interactive) اطلاعات جدیدی از آمار فوق‌العاده‌ی فروش دو بازی تحسن شده و موفق Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto 5 را منتشر کرد.

این شرکت گزارش سال مالی اخیر را با ارائه‌ی آمار فروش جدیدترین محصول خود یعنی Red Dead Redemption 2 آغاز و بیان کرد که بیش از ۲۴ میلیون نسخه از این عنوان به فروش رسیده است. این رقم در مقایسه با گزارش منتشر شده در ماه فوریه‌ی سال جاری میلادی، افزایش یک میلیون نسخه‌ای را نشان می‌دهد. اگرچه این میزان فروش در جایگاه خود بسیار عالی است ولی همچنان فاصله‌ی بسیار زیادی تا یکی از سلاطین صنعت بازی‌های ویدئویی یعنی عنوان Grand Theft Auto 5 دارد.

شرکت تیک تو در جریان این مراسم تایید کرد که آن‌ها همچنان در حال ارسال بازی Grand Theft Auto 5 به بازار هستند. به گفته‌ی این شرکت، آمار فروش این بازی نسبت به ماه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی ۱۰ میلیون افزایش یافته و به رقم ۱۱۰ میلیون نسخه رسیده است. به نظر می‌رسد حتی انتشار بازی بزرگی مانند Red Dead Redemption 2 نیز نتوانسته است تاثیری برروی فروش این بازی محبوب بگذارد.

هر بار که شرکت تیک تو اینتراکتیو گزارشی از عملکرد فروش بازی Grand Theft Auto منتشر می‌کند، همه‌ی ما شگفت زده می‌شویم. فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سال آن هم با وجود گذشت بیش از ۶ سال از زمان انتشار، بسیار عجیب و شگفت ‌انگیز است. باید منتظر ماند و دید آیا عنوان بزرگی مانند Red Dead Redemption 2 می‌تواند در طول زمانی مشابه به این آمار خیره کننده نزدیک شود یا این که بازی GTA 5 قرار است لقب پرفروش‌ترین و موفق‌ترین بازی تاریخ شرکت تیک تو را همیشه نزد خود نگه دارد.

بازی Grand Theft Auto هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. بازی Red Dead Redemption 2 تنها برروی کنسول‌ها در دسترس بوده و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن هنوز معرفی و عرضه نشده است. البته جدیدترین شایعه‌های منتشر شده به ساخت نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی اشاره دارد.

منبع: گیمفا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین سریال سال 1402" کدام بود؟