اقدام پلید پسری با دختر 29 ساله در گاوداری پاکدشت!

دختر جوانی که مدعی است نیمه شب پسر جوانی او را به بهانه آشنایی قبل از ازدواج به یک گاوداری کشانده و با فریب و نیرنگ مورد تعرض قرار داده، شکایت کرد.

اقدام پلید پسری با دختر 29 ساله در گاوداری پاکدشت!

صبح روز ۱۶ اسفند پارسال این دختر ۲۹ ساله در حالی که به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود خودش را هراسان به اداره پلیس پاکدشت رساند و گفت: پسر جوانی که از من درخواست ازدواج کرده بود برای آشنایی بیشتر نیمه شب با من در یک گاوداری قرار ملاقات گذاشت و من هم که از نقشه پلید او آگاهی نداشتم، پس از رسیدن با حمله این جوان فریبکار روبه‌رو شدم. او پس از ضرب و شتم و تعرض به من در همان گاو‌داری زندانی‌ام کرد، اما سحرگاه خودم را به زحمت به جاده رساندم. با شکایت دختر جوان، پرونده برای شناسایی و دستگیری پسر شیاد در اختیار پلیس قرار گرفت.

قاضی این پرونده گفت: برخی دختران ناآگاه به دور از چشم والدین به‌خاطر ازدواج تن به درخواست‌های غیرمعمول افراد سودجو و شیطان صفت می‌دهند که گاه ممکن است زندگی‌شان هم به‌خطر بیفتد. در این پرونده شاکی بدون در نظر گرفتن امنیت جانی و روانی خود با فرد ناآشنا در یک محل متروکه قرار ملاقات می‌گذارد که در واقع خودش زمینه تبهکاری متهم را فراهم آورده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علیرضا
    0

    به نظر من خود دختر مقصر است که هر کسی هر چیزی گفت که نباید قبول کرد ان هم قرار ملاقات در گاو داری که جاهای پرت و دور از شهر است چه طور اطمینان میکند من مرد باشم نمیروم چه برسد به دختر جوان

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اره واقعن.. دختره نباید اطمینان میکرد.. کسی ک قصدش ازدواج باشه هیچ وقت هم چین پیشنهادی رو ب ادم نمیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها