فرافکنی ترامپ در پی اعزام ادوات جنگی به خاورمیانه

رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی فرافکنانه و در توجیه اعزام ادوات جنگی به خاور میانه گفت: اگر ایران منافع آمریکایی را مورد هدف قرار دهد، اشتباهی بزرگ مرتکب خواهد شد.

فرافکنی ترامپ در پی اعزام ادوات جنگی به خاورمیانه

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پی اعزام اخیر تعدادی ادوات جنگی به خاورمیانه با توجیه احتمال بروز تنش با ایران روز دوشنبه گفت که اگر ایران منافع آمریکایی را مورد هدف قرار دهد به شدت آسیب خواهد دید.

وی در در کاخ سفید به خبرنگاران گفت: "باید دید که ایران چه می‌کند. اگر کاری انجام دهند، اشتباه بسیار بدی خواهد بود، اگر آن‌ها کاری انجام دهند تا حد زیادی آسیب خواهند دید".

این اظهارات رئیس جمهور آمریکا در حالی مطرح می‌شوند که مقامات بلندپایه کشورمان همواره ضمن تاکید بر جنبه دفاعی اقتدار نظامی کشور، اظهار کرده‌اند که آغازگر هیچ جنگی در هیچ کجای دنیا نخواهند بود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • داودی
    0

    بنده پیشگو نیستم ولی سناریو امریکا به این صورت است با اعزام نیرو کم کم و ارام ارام قصد دارد بر منطقه بندر عباس و عمان تسلط پیدا کنند مرحله بعدی آنها قطع عبور و مرور کشتی های نفتی و تجاری و عدم دسترسی ایران به ان هوشیار باشید امریکا درست است که قصد حمله به ایران را ندارد ولی در صورت لزوم حتما حمله میکند امریکا حلقه و طناب اقتصادی را به گردن ایران میاندازد و با فشارهای غیر قابل تصوری که اعمال میکند ان موقع میگوید ما زمانی از این مناطق میرویم که دولت ایران زمینه و همکاری بازداشت حدود 50 نفر بیشتر یا کمتر از مسئولین ایران را به آنها بدهند یعنی کاری که سالها پیش با نوریه گا کردند انها قصد دارند با سیگنالهایی که از طرف دولت وحشت زده ایران گرفته اند عده ای را با خود ببرند و البته با یکسری داستانها و سناریو های ساختگی که افکار عمومی دنیا را با خود همراه کنند انها معتقد هستند اگر این تعداد از مسئولین در ایران نباشند میتوانند به نیات خودشان برسند . نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی ایران باید هوشمندانه و زیرکانه این موضوع را رصد و پاتک خوبی به این گاو چرانها بدهند .

    نظرات شما -
    • علی
      0

      گاوچرانها رابه جهنم می فرستیم

  • سیدعلی
    0

    آمریکا شیطان بزرگ است دروغگوست. چون ترامپ قمارباز است وابتدا با دروغ وفرافکنی حریفش را مهک میزند باید کاملا هوشیار بود وموشکها واژدرها را در حالت آماده باش قرار داد وپدافند هوایی رو به روزرسانی کرد که درصورت اشتباه دشمن در ثانیه اول دشمن رو ناک اوت کرد که درس عبرتی برای یانکی های امریکایی دادکه جای دیگه ای زورگویی نکن. ما دنبال جنگ نیستیم ودفاع جانانه ای خواهیم کرد.فرموده سیدسالارشهیدان ابا عبدالله الحسین ع که فرموده اند مرگ باعزت بهتر از زندگی باذلته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها