سانچس: از هواداران منچستریونایتد عذرخواهی می‌کنم

الکسیس سانچس با پذیرش انتقادها از خود می‌گوید به خاطر فصل بدی که در منچستریونایتد داشته متاسف بوده و معتقد است باید از هواداران یونایتد عذرخواهی کند.

سانچس: از هواداران منچستریونایتد عذرخواهی می‌کنم

الکسیس سانچس و تیمش منچستریونایتد امسال فصل دشوار و ناکامی را پشت سر گذاشتند. یونایتد دیروز در آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل کاردیف 2-0 شکست خورد و با کسب رتبه ششم جدول لیگ برتر به کار خود پایان داد تا حتی در کسب سهمیه چمپیونزلیگ ناکام شود.

سانچس در طول فصل بارها از نظر آمادگی بدنی دچار مشکل شد و در بیست و هفت بازی برای شیاطین سرخ تنها موفق شد دو گل برای این تیم به ثمر برساند. چند روز پیش شایعاتی مطرح شد که نشان می‌داد سانچس که از یونایتد دستمزد 500هزار پوند در هفته می‌گیرد یکی از چهره‌ای اصلی یک درگیری در رختکن تیم بوده و باشگاه را در فصل تابستان ترک خواهد کرد.

سانچس بعد از شکست دیروز یونایتد به خبرنگاران گفت:" من شخصاً آنطور که انتظار داشتم خوب نبودم و این به علت مصدومیت‌های غیر قابل پیش‌بینی‌ای بود که به آن دچار شدم".

ستاره منچستریونایتد در ادامه گفت:" ولی رسانه‌ها و مردم درباره مسائلی شایعه‌سازی می‌کنند که اصلا واقعیت ندارد. من همیشه از هر نظر حرفه‌ای بوده‌ام. من از هواداران به خاطر اینکه نتوانستیم به هدفهایمان برسیم عذرخواهی می‌کنم. ولی به هر حال ما منچستریونایتد هستیم".

سانچس در ادامه گفت:" بین بازیکنان و کادر فنی تیم این بحث وجود دارد که آیا رویکرد ما در طول فصل درسته بوده و توانسته‌ایم آنطور که حق پیراهن این باشگاه بزرگ است برایش کار کنیم یا نه ... ولی من شک ندارم منچستریونایتد یک روز دوباره به روزهای اوجش در دوران سر الکس فرگوسن برمی‌گردد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها