پای فردوسی‌پور به کمیته المپیک باز شد

از عادل فردوسی پور به خاطر داشتن یکی از آثار برتر آسیا در جشنواره ایپس در کمیته ملی المپیک تقدیر شد.

پای فردوسی‌پور به کمیته المپیک باز شد

مراسم تقدیر از خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر در نخستین دوره جشنواره ایپس که به قرار گرفتن 9 اثر ایرانی در جمع 10 اثر برتر آسیا منجر شد، با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس انجمن ورزشی نویسان، اعضای هیأت مدیره، جمعی از اعضای کمیته پیشکسوتان انجمن و همچنین اعضای کمیسیون رسانه‌های کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست خبرنگاران و عکاسانی که در جمع 10 اثر برتر آسیا قرار گرفتند، دقایقی کوتاه صحبت کردند و از مشکلاتی که در حیطه کار رسانه‌ای ورزشی وجود دارد، گفتند.

سید رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع ورزشی نویسان گفت: امروز را خوب شروع کرده ایم و امیدواریم که خوب هم به پایان برسانیم. بحث ورزش در ورزش خلاصه نمی شود و تمام حوزه ها را تحت تأثیر قرار داده است.من ورزش را یک نهاد اجتماعی تعریف می‌کنم. در تحلیل‌های جدید می‌گویند رسانه عنصر اصلی قدرت است. من معتقدم که اقندار و قدرت نظامی در اختیار نیروهای مسلح است و اقتدار در اختیار رسانه است و رسانه با اقتدار می تواند دولت قدرتمند را حمایت کند. خوشبختانه انجمن یک نهاد ملی و مردمی است و نگاه غیر دولتی دارد و این نگاه نیاز به حمایت بیشتری دارد.»

این مراسم در حالی به پایان رسید که کمیته ملی المپیک و انجمن ورزشی نویسان با اعطای لوح و هدایایی، از چهره‌های ایرانی در نخستین دوره جشنواره ایپس تقدیر کردند.

نکته قابل توجه در این مراسم حضور عادل فردوسی پور در میان برگزیدگان جشنواره ایپس بود. مجری برنامه نود که این روزها خیلی در محافل ورزشی دیده نمی شود، با حضور در کمیته ملی المپیک مورد تقدیر صالحی امیری قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها