سیتروئن در حال برنامه‌ریزی برای تولید خودرو تمام الکتریکی +تصاویر

شرکت خودروسازی سیتروئن از تصمیم خود برای طراحی و تولید خودرویی تمام الکتریکی و مفهومی در سال‌های آینده خبر داد.

سیتروئن در حال برنامه‌ریزی برای تولید خودرو تمام الکتریکی +تصاویر

صنایع خودروسازی سیتروئن در صدد است تا پیش از سال ۲۰۲۱ یک سدان تمام الکتریکی به مشتریان خود عرضه کند. لیندا جکسون مدیر اجرایی سامسونگ معتقد است شرکت سیتروئن در موقعیت بسیار مناسب برای تولید و طراحی چنین اتومبیلی قرار دارد.

شرکت فرانسوی سیتروئن با سابقه طولانی در صنعت خودروسازی اروپا مورد اعتماد میلیون‌ها نفر در این قاره و حتی جهان است. از همین رو انتشار خبر ساخت و طراحی خودرویی الکتریکی مورد استقبال علاقمندان به خودروهای سیتروئن قرار گرفته است. سیتروئن هنوز نام و مشخصات این خودرو را اعلام نکرده و تنها به ذکر کلیات پرداخته و از تصمیم این شرکت برای تولید خودرویی الکتریکی با ظاهری مفهومی در ۲۰۲۱ خبر داده است.

سیتروئن همانند بسیاری از خودروسازان بزرگ جهان با درک آینده صنعت خودروسازی در صدد تغییر رویکرد خود برای تولید خودروهای تمام الکتریکی و بدون آلایندگی است. علاقمندان به اخبار خودرو هر روز در حال شنیدن خبر تازه‌ای از تصمیم یک شرکت بزرگ خودروسازی برای توقف تولید خودروهای بنزینی و حتی گازوییلی در جهان هستند؛ موضوعی که بیانگر نقش کلیدی صنایع خودرویی در ایجاد شکل و فرم اتومبیل‌های آینده و رانندگی با آن‌هاست.

با توجه به وجود برند‌های بزرگ خودرویی مانند رنو و پژو با برنامه‌ریزی‌های دقیق و سرمایه‌گذاری‌های گسترده برای تولید خودروهای الکتریکی، سیتروئن به هیچ عنوان کار راحتی برای رقابت با این شرکت‌ها در پیش ندارد و باید دید که چگونه به دنبال کسب رضایت بیشتر مشتریان و سهم بیشتری از بازار است.

عکس‌های منتشر شده از خودرو الکتریکی سیتروئن ظاهر مرموز و مفهومی آن را به مشتریان نشان می‌دهد. ولی مطمئنا مهندسان سیتروئن تا زمان عرضه این خودرو تغییراتی را در آن ایجاد و مشتریان این شرکت را غافلگیر خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها