تست شخصیت: کدام چهره را بیشتر می‌پسندید؟

این آزمون بر اساس سیما شناسی است که ویژگی‌های شخصیتی فرد را بر اساس ظاهر، به خصوص صورت و ژنتیک رفتاری ارزیابی می‌کند.

تست شخصیت: کدام چهره را بیشتر می‌پسندید؟

این آزمون بر اساس سیما شناسی است که ویژگی‌های شخصیتی فرد را بر اساس ظاهر، به خصوص صورت و ژنتیک رفتاری ارزیابی می‌کند. طبق این دو شاخه از سیماشناسی، با دیدن چهره‌هایی که می‌پسندید، می‌توانید اطلاعات زیادی درباره شخصیتتان پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم این آزمون را انجام دهید و نتایج را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

از بین این افراد، یک نفر را انتخاب کنید که برای شما از همه جذاب‌تر است و ببینید انتخابتان چه اطلاعاتی درباره شما فاش می‌کند. عجله نکنید، فقط فکر کنید که دوست دارید با کدام یکی از این‌ها در واقعیت صحبت کنید؟


۱.


این شخص هرکاری می‌کند تا از کار و استراحت خود راضی باشد. آن‌ها اراده قوی دارند، شکل لب‌ها این را نشان می‌دهد. همچنین بسیار رک و حساس هستند.

چه کسانی جذب این نوع افراد می‌شوند؟

افراد خوددار و مولد. کسانی که اراده قوی دارد به طور ناخودآگاه یکدیگر را جذب می‌کنند. اگر به نظرتان این فرد جذاب است، احتمالا شما هم فرد قوی و قاطعی هستید.

۲.

شکل بینی نشان می‌دهد که این فرد می‌تواند از فرش به عرش برسد و با همه چیز در سر راهش مبارزه کند. افراد تنبل با خوی غمگین یا خونسرد از چنین چهره‌هایی می‌ترسند. چشم‌های روشن نشان می‌دهد که این شخص بسیار باهوش است و شکل لبخند نشان می‌دهد که می‌تواند احساسات خود را کنار بگذارد.

چه کسانی جذب این افراد می‌شوند؟

به گفته روانشناسان، چنین چهره‌هایی افراد آرام و متفکر را جذب می‌کنند. اما خودکنترلی آشکار، نشان دهنده خلق و خوی قاطع و قوی و سطح عمیق احساسات نیز است.


۳.



این فرد شجاع، احساساتی و سمج است. بخش بالایی گوش‌ها بالاتر از ابروهاست، این نشان دهنده هوش بالاست. چانه تیز و برجسته نشان می‌دهد که فرد آرمان گرا و وظیفه شناس است. آن‌ها دوست دارند همه کارها را بدون تعویق انجام دهند.

چه کسانی جذب این افراد می‌شوند؟

افراد جدی و شجاع. افراد بی‌قید و بی‌فکر خودشان را در معرض چنین شخصی قرار نمی‌دهند. این انتخاب نشان می‌دهد که شما شخصیت قوی، سرسخت و محکمی دارید.


۴.




این چانه مربعی نشان دهنده طبیعت سرسخت و قوی همراه با سرکشی و لجاجت است. چشم‌های درشت معمولا نشان دهنده حساسیت زیاد است. لب‌ها و چین‌های کنار لب و بینی نشان دهنده احساسات، حس طنز و نگرش جدی به زندگی است.

چه کسانی جذب این افراد می‌شوند؟

به گفته روانشناسان افراد قوی و حساس، افراد گرم و مهربانی را جذب می‌کنند که به دنبال حمایت هستند. در این مورد قطب‌های مخالف یکدیگر را جذب می‌کنند و کسی که شخصیت قوی دارد، شخص ضعیف‌تر را به دام می‌اندازد. آن‌ها با هم تیم خوبی می‌سازند.


۵.



کسانی که چانه کوچک دارند معمولا بی حوصله هستند، آماده اند شما را در نیمه راه ببینند و طبیعت شیرینی دارند. آن‌ها می‌توانند خوددار و خونسرد باشند. نوک بینی نشان دهنده نگرش شاد آن‌ها به زندگی است. باتوجه به شکل لب ها، این افراد در موقعیت‌های بحرانی به تنهایی با مشکلات برخورد می‌کنند و نیاز به کمک بیرونی ندارند.

چه کسانی جذب این افراد می‌شوند؟

این افراد خونسرد، آرام و بیخیال دو گروه را جذب می‌کنند: کسانی که به آرامی و ساکتی خودشان هستند، یا کسانی که برعکس آن‌ها هستند و می‌خواهند از این مزیت استفاده کنند که با آن‌ها مخالفت نمی‌شود؛ بنابراین انتخاب شما یا به این معناست که مانند این مرد آرام و خجالتی و قوی هستید یا دغل کار هستید.


۶.

شکل بیضی نوک تیز صورت نشان دهنده استعداد و حساسیت بالاست. کارشناسان دریافته اند که این افراد زیرک و حیله گر هستند. دهان بزرگ این افراد نشان می‌دهد بی‌دقت هستند و احتمالا در تصمیمات خود تردید ندارند.

چه کسانی جذب این افراد می‌شوند؟

احتمالا شغل شما مرتبط با خلاقیت است یا لااقل پتانسیل خلاقیت را دارید. شما مثل این زن مهربان و بیخیال هستید. به گفته روانشناسان کسانی که شخصیت‌ سختگیر دارند جذب این افراد نمی‌شوند و برعکس.


۷.

ابرو‌های مساوی و بلند نشان می‌دهد که این مرد باهوش است. شکل کلی صورت نشان می‌دهد که بسیار آرام است و تغییرات ریشه‌ای را دوست ندارد. این فرد در هماهنگی کامل با دنیاست. ممکن است او هنرمند یا دانشمند باشد. بینی بلند که در هماهنگی کامل با چشم ها، دهان و چانه است نشان دهنده شخصیت قوی اوست. چین‌های کنار لب و بینی نشان می‌دهد گذشته سختی داشته است.

چه کسانی جذب این افراد می‌شوند؟

به گفته کارشناسان و روانشناسان، این افراد برای همه جذاب هستند. اما اگر این فرد را انتخاب کردید، فکر می‌کنیم مثل این مرد، فردی آرام و خلاق و هماهنگ با دنیا باشید. ممکن است دلسوز هم باشید.


۸.

بینی بزرگ می‌گوید که این فرد نگران وضعیت مالی است و احتمالا همه چیز را جمع می‌کند. چانه متناسب نشانه شخصیت قوی، ذهن منطقی و اعتماد به نفس اوست. دندان جلویی بزرگ نشان می‌دهد این فرد در کوکی خجالتی بوده است. شکل لب‌ها نشان می‌دهد که می‌تواند دیگران را متقاعد کند و روی فعالیت‌های عملی تمرکز کند.

چه کسانی جذب این افراد می‌شوند؟

افراد کاملا عملگرا که می‌دانند چه می‌خواهند. همچنین بسیار مهربان، شاد و ساده هستید. شما اراده قوی دارید بنابراین سعی نمی‌کنید خودتان را با دنیا وفق دهید و سعی می‌کنید راه خود را در هر شرایطی پیدا کنید.


۹.

کسانی که این چهره را دارند آرام و مهربان هستند. این افراد عاشق راحتی و آدم‌های خوب اطرافشان هستند و نمی‌خواهند مشهور شوند. چانه بزرگ و برجسته نشان دهنده اعتماد به نفس و بنیه جسمی خوب است. چین‌های اطراف دهان نشان می‌دهد که این فرد به طور طبیعی خوش برخورد و خوش بیان است. ابرو‌های کوتاه نشان می‌دهد که کمی از روی هوس و بدون فکر کار می‌کند.

چه کسانی جذب این افراد می‌شوند؟

در این مورد افراد مشابه جذب هم می‌شوند. شما مهربان، آرام و بامزه هستید. به احتمال زیاد شما ارتباط برقرار کردن را دوست دارید و از اینکه دیگران در کنارتان باشند، لذت می‌برید. اما ممکن است خجالتی باشید و زیاد اهل ارتباط نباشید، اما به دنبال تعادل باشید به همین دلیل این عکس را انتخاب کردید.

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • لل
    0

    من چهره عباس بوعذار رو انتخاب کردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها