اختصاص اعتبار 300 میلیاردی برای ساخت خوابگاه‌

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار در حوزه ساخت خوابگاه‌ها در سال جاری گفت: این تسهیلات در قالب سود بانکی به بخش خصوصی، خیرین و دانشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

اختصاص اعتبار 300 میلیاردی برای ساخت خوابگاه‌

مهندس ذوالفقار یزدان‌مهر با اعلام این مطلب اظهار کرد: سازمان برنامه‌ریزی و بودجه اعتبار خوبی به منظور تامین اعتبار ساخت خوابگاه‌ها در نظر گرفته است که به همان میزان صندوق رفاه دانشجویان بودجه به این منظور اختصاص می‌دهد تا بتوانیم کمبود فضای خوابگاهی 75 هزار نفری موجود را با کمک بخش خصوصی و خود دانشگاه‌ها برطرف کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند با کمک بخش خصوصی و خیرین ساخت فضاهای خوابگاهی خود را آغاز کنند و سود بانکی آن را صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می‌کند یعنی تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار بخش خصوصی، خیرین و دانشگاه‌ها در بحث خوابگاه‌سازی قرار می‌گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان با بیان اینکه بالغ بر 300 میلیارد تومان تسهیلات توسط این صندوق به دانشگاه‌ها در حوزه خوابگاهی پرداخت خواهد شد، تاکید کرد: امسال اولین بار است که تسهیلاتی به منظور ساخت فضاهای خوابگاهی از طریق صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می‌شود و این اعتبار نیز در بودجه سال 96 به تثبیت رسیده که براساس آن رقم قابل توجهی را این صندوق به عنوان سود بانکی پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها