پلیس فتا به مزاحمت‌های تلگرامی مرد شیاد پایان داد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری مزاحم اینترنتی که با به دست آوردن عکس‌ها و فیلم‌های شخصی فردی، قصد اخاذی داشت خبر داد.

پلیس فتا به مزاحمت‌های تلگرامی مرد شیاد پایان داد

علی جعفری‌نژاد اظهار داشت: در پی شکایت خانم خمینی‌شهری مبنی بر اینکه فرد ناشناسی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی تلگرام ورود کرده و با به دست آوردن عکس‌ها و فیلم‌های شخصی‌اش قصد اخاذی از وی را دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر افزود: مأموران با انجام اقدامات تخصصی پس از شناسایی متهم، با هماهنگی قضایی وی را در عملیات پلیسی دستگیر کردند؛ متهم هنگامی‌که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف کرد؛ متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی با هشدار به شهروندان از آنان خواست: مراقب عکس‌ها و تصاویر خصوصی خود بوده و به هیچ عنوان عکس‌های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار ندهند.

جعفری‌نژاد تاکید کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی که شخصی برای آن‌ها مزاحمت ایجاد کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و این ایجاد مزاحمت را به پلیس فتا گزارش دهند.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها