حجت‌الاسلام مصدق:مدعیان حقوق بشر حق ۸۵ میلیون شهروند ایرانی را به خاطر یک نفر نادیده می‌گیرند

معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا به دنبال تحول در نظام قضایی مورد انتظار رهبری است که بر همین اساس برنامه تحول راهبردی را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام مصدق:مدعیان حقوق بشر حق ۸۵ میلیون شهروند ایرانی را به خاطر یک نفر نادیده می‌گیرند

حجت الاسلام محمد مصدق معاون حقوقی قوه قضاییه در نشستی که به میزبانی قوه قضاییه و با حضور رئیس مجلس و نمایندگان خانه ملت برگزار شد، با بیان اینکه تحول در نظام قضایی مورد انتظار رهبری است، گفت: ریاست قوه قضاییه بر همین اساس دستور داد که در دستگاه قضا برنامه تحول راهبردی را پیش بگیریم.

معاون حقوقی قوه قضاییه بر همین اساس تصریح کرد: به نمایندگان مجلس به خصوص کمیسیون قضایی این اطمینان را می دهم که لوایح را با استفاده از ظرفیت پژوهشگران، اساتید مرکز پژوهش های مجلس و مراکز تحقیقاتی خود به گونه ای تدوین می کنیم که به نفع مردم بوده و اطمینان آنها را جلب کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه تقنین نیاز به برنامه جهادی داریم، عنوان کرد: تا کنون جلسات متعددی با اعضای کمیسیون قضایی مجلس داشته و از نمایندگان که دغدغه حقوقی و احقاق حقوق ملت را دارند تشکر می کنم.

معاون حقوقی قوه قضاییه در پایان خاطرنشان کرد: در موضوع حق شهروندی و حقوق بشر اظهار نظرهایی از سوی کشورهای دیگر مطرح می شود که در واقع در آنها حق 85 میلیون نفر شهروند ایرانی در مسائل امنیتی نادیده گرفته شده و حق یک نفر را می بینند.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها