توطئه‌ انتشار کلیپ جنجالی درباره مدارس

رئیس دانشگاه فرهنگیان با طرح این پرسش که «دلیل انتشار این همه کلیپ درباره مدارس چیست؟»، گفت: اکنون تئوری توطئه از سادگی به پیچیدگی رسیده و عامل اصلی آن شبکه‌های اجتماعی است.

توطئه‌ انتشار کلیپ جنجالی درباره مدارس

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در ارتباط با کلیپ‌های جنجالی منتشر شده از همخوانی دانش‌آموزان، اظهار کرد:‌ چند سؤال مطرح است؛ اول اینکه چرا کلیپ‌ها با هم پخش می‌شود؛ ما 110 هزار مدرسه، 600 هزار کلاس و 910 هزار معلم داریم و این در صورتی است که به اندازه 23 کشور در دنیا پراکندگی در کشور ما وجود دارد؛ چرا این اتفاق می‌افتد و هیچ کسی نمی‌گوید کجا؟ آیا مدرسه خصوصی است؟ آیا مدرسه دولتی است؟ اصلا مدرسه است؟ چرا این همه هجمه در عرض سه روز پخش و تکرار می‌شود؟

وی افزود: چرا در این دوره زمانی که تحریم‌ها تشدید شده است شاهد این اتفاقات می‌شویم؟ چرا آمریکا علی‌رغم تحریم و اقدام به عدم فروش فلزات ما امروز به دریوزه‌گری افتاده است و به سفارت سوئیس شماره تماس داده، خواهش کرده و گفته اگر ایرانی‌ها خواستند مستقیم به من زنگ بزنند و در این حوالی این کلیپ پخش می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: اگر از بالا به قضایا نگاه کنیم از نظر اتفاق پیچیده نیست ولی از نظر هدف، پیچیده است. چرا این اتفاقات تاکنون نیفتاده بود؟ خانمی که در یکی از این کلیپ‌ها حضور دارد از چه فرقه‌ای است؟

خنیفر افزود: این اقدامات هدفمند است و انقلاب‌های غیرنظامی و مخملی همینطور شکل می‌گیرند و دشمن از بخشی از 14 و نیم میلیون دانش‌آموز، 110 هزار مدرسه و 910 هزار معلم سوء استفاده کرده است؛ آنها که پشت‌شان به تصویر است معلم نیستند و بنده می‌گویم شک دارم که اینها تربیت شده تربیت معلم هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: بنده اعتقاد دارم معلم ما همان است که برای همدردی با دانش‌آموز بیمارش، موهای سرش را می‌تراشد؛ همان معلمی که کلیه‌اش را هدیه می‌دهد؛ خود را به آب و آتش می‌زند اما اتفاقی که در مورد معلم منطقه 2 افتاد، معلم تربیت معلم نبود.

خنیفر تصریح کرد: اکنون تئوری توطئه از سادگی به پیچیدگی رسیده و عامل اصلی آن شبکه‌های اجتماعی است؛ بنده با مدیریت رسانه آشنایی دارم. رسانه، قاتل است؛ به قول مک لوهان، رسانه منتقل کننده پیام نیست بلکه خود پیام است و در رسانه می‌توان جنایت خاموش انجام داد؛ ما از کیسه به شیشه رفتیم یعنی همه چیز شفاف است ولی متاسفانه لیبل زدن، جعل کردن و جنون تخریب راحت شده و عده‌ای هدف‌شان من و آقای بطحایی نیست بلکه کلیت نظام است.

وی ادامه داد: این دشمنان می‌خواهند ایران را نابود کنند؛ تعدادی در همین کشور که ادای آزادی و لیبرالیست درمی‌آورند و هیچ گاه به فکر من و شما نیستند؛ خاک بر سر مخالفی که برود آن طرف آب و علیه کلیت مردم خود حرف بزند و این فرد از ذلیل‌ترین آدم‌هاست.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: برخی از این فیلم‌ها را که نگاه کردم هر موسیقی که روی آن قرار بدهیم به آن می‌خورد مانند دابسمش؛ در دنیای بعد از سال 2025 همه فیلم‌ها با کامپیوتر ساخته خواهد شد و دنیای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی دنیایی است که انتها ندارد.

خنیفر در پایان گفت:‌ تمام بودجه و امکانات ما باید برای دانشجو هزینه شود و ما خدمات فرهنگی و رفاهی را به معلمان ارائه خواهیم کرد. 41 هزار دانشجو جذب کردیم ولی امروز با وجود فشار اقتصادی و تحریم‌ها در حال توسعه دانشگاه فرهنگیان هستیم.

منبع: فارس

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ب
    0

    بسه توروخداجمع کنین بساطتونو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها