رابطه ترلان پروانه و شروین حاجی پور چیست؟/ عکس

شایعات داغی از رابطه « ترلان پروانه » و « شروین حاجی پور » که مدتهاست در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید، بالاخره با انتشار تصاویری مشترک از این دو، رنگ واقعیت به خود گرفت.​

رابطه ترلان پروانه و شروین حاجی پور چیست؟/ عکس

در این تصاویر که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است، ترلان پروانه و شروین حاجی پور در آغوش یکدیگر دیده می‌شوند. این تصاویر که در یک رستوران گرفته شده، نشان از صمیمیت و نزدیکی این دو چهره مطرح سینما و موسیقی ایران دارد.

انتشار این تصاویر واکنش‌های مختلفی را در بین کاربران فضای مجازی به دنبال داشته است. برخی از کاربران با ابراز خوشحالی از این رابطه، برای این دو زوج آرزوی خوشبختی کرده‌اند. در مقابل، برخی دیگر نیز نسبت به این رابطه اظهار تعجب کرده و صحت و سقم تصاویر منتشر شده را زیر سوال برده‌اند.

تاکنون هیچ یک از این دو هنرمند به طور رسمی به این تصاویر و شایعات پیرامون رابطه خود واکنشی نشان نداده‌اند.

ترلان پروانه

ترلان پروانه که از جمله بازیگران جوان و محبوب سینمای ایران محسوب می‌شود که از کودکی در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت داشته و در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. «شروین حاجی پور» نیز خواننده و آهنگساز شناخته شده‌ای است که به واسطه ترانه‌ها و آلبوم‌های پرفروش خود به شهرت رسید.

لازم به ذکر است که صحت و سقم این تصاویر و شایعات پیرامون رابطه ترلان پروانه و شروین حاجی پور تاکنون به طور رسمی تأیید نشده و صرفاً بر اساس گمانه‌زنی‌ها و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، این خبر را بازنشر کرده‌‎ایم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها