فال حافظ سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ سه شنبه ۲۵ اردیبهشت را بخوانید.

فال حافظ سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۱۳۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کسی را دوست داری که دارای طبعی بسیار لطیف و زودرنج است و در عین حال مورد توجه همگان. اگر او را دوست داری باید با خوب و بدش کنار بیایی و سازش کنی و در عین حال به وفاداری او اطمینان داشته باشی. تو او را با هزاران مشکل و سختی به دست آورده ای، پس به افسون دشمنان اعتنا نکن و صبر و حوصله به خرج بده تا مشکلاتت حل شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و دهم به شما می فرماید:
* سخنی بر زبان نمی آورم. زیرا لطافت سرشت نازک تو چنان است که تحمل شنیدن دعای آهسته مرا نداری تا چه رسد به سرگذشت من.
* قبله دل حافظ تنها محراب ابروی هلالی توست. در آئین ما عاشقان، به کاری جز پرستش محبوب نشاید پرداخت.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- او به عهد وفای خود زیاد پایبند است ولی شما برای دیدن او انتظار می کشید. حل این معما با اندیشه و کوشش، همراه با دقت، سرعت و مساعدت از شخص آگاه و دانشمندی قابل حل می باشد.
۳- بی جهت خود را به این اندیشه مشغول ساخته اید در حالی که هر کاری راهی و روشی دارد که باید با دقت انجام گیرد.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: قدرت طلب، عاشق بزرگان و افراد معروف، استثنایی، برنده، با ایمان، مغرور، با اراده، پرهیزگار، سخاوتمند، پرطاقت، کمی خشن، به موقع نرم و لطیف، ناکام، پر جنب و جوش، کم حوصله و عاشق خانواده.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. مسافر حالش خوبست. هدیه ای می فرستد. به زودی به مسافرت خواهی رفت. به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. ۴ فرزند خواهی داشت. خرید و فروش تفاوتی ندارد. مقدمات طلاق و ازدواج فراهم نمی باشد.
۶- تحول و دگرگونی اساسی در زندگی شما حاصل می شود و وضع بهتری خواهید داشت. پس جای نگرانی نمی باشد.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۳۹۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزرگترین ثروت و گنج نهانی دوست واقعی است که به لطف خدا تو از این نعمت برخورداری. بزودی سفری در پیش خواهی داشت که برایت سفری شاد و خاطره انگیز خواهد بود و صحبت هایی خواهی شنید که تحولی در زندگی تو ایجاد خواهد کرد. از این فرصت استفاده کن، زیرا فرصت رفته باز نخواهد گشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در غزل تاکید دارد که غم دنیا را نباید بخورید بلکه با عشق و محبت زندگی کنید و قلب را از باده ناب عرفان صفا بخشید. به همه چیز و همه کس محبت کنید و روزها را با غم و اندوه سپری نسازید.
۲- تنها راه رسیدن به مقصود را دیدار یار و محبوب بدان. از اینکه با اضطراب و تشویش زندگی کنید، در حقیقت عمر را باخته اید. پس از مرگ متاسفانه بعد از مدتی شما را فراموش می کنند. همان طوریکه شما دیگران را فراموش کرده اید.
۳- در فکر و اندیشه ای هستید که چه باید انجام دهید تا این نیت عملی گردد. بهترین راه این است، با یکی از آشنایان که به منزله پیر و مرشد است، مشورت کنید و پس از شور با توکل بر خدا، برای انجام نیت خود اقدام کنید. مسلماً موفقیت همگام شما است.
۴- دلسرد و مغموم نباشید زیرا برای هر کار و عملی، رنج و زحمت وجود دارد که بدون آنها، شیرینی کار چندان حلاوتی ندارد. پس اقدام کنید تا شاهد موفقیت را در آغوش گیرید و از رقیبان جلوتر بیفتید.
۵- شاعرانی که عشق بی پشتوانه را می ستایند و می سرایند، خیلی زود کتاب شعرشان بسته می شود. کسانی که آتش عشق مجازی گرمشان می سازد، خیلی زود سرد می شوند و آتش آنها به خاکستر سرد تبدیل می شود.
۶- ایمان و عرفان را در دل شعله ور بدارید و آنگاه با دیده محبت به همه نگاه کنید، بویژه به پدر و مادر و همسر عشق بورزید و دل آنها را به دست آورید. خواهید دید چه گلستانی برای خود و دیگران ساخته اید.
۷- اگر او در ادعا خود را برتر و بالاتر می داند، علتش این است که شما از ابتدا خود را در گرو محبت و اقدامات وی قرار داده اید. در سایه او حرکت کرده ای. بهتر است که در رفتار خود تجدید نظر کنید به شرطی که موجب آشوب نشود.

 متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۲۰۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست وقتت را به بلاتکلیفی و سرگردانی گذرانده ای و اشتباهات بسیاری مرتکب شده ای که خوشبختانه مشکل چندانی برایت به دنبال نداشته، اما اکنون وقت آن رسیده که به خود بیایی و برای آینده ات برنامه ریزی کنی و یک تصمیم جدی بگیری و از این شاخه به آن شاخه پریدن دست برداری، در غیر اینصورت پشیمان خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* دلا اگر زیبایی را شناخته ای، از زیبارویان، آن لطیفه نهانی را که عشق از آن خیزد، بجوی و بخواه زیرا این نکته را کسی گفت که بصیرت و آگاهی داشت.
* دل مانند پرگار به هر جانب گردش می کرد و جویای حقیقت بود ولی با این همه حضور قلب داشت و در عشق پا برجا بود.
* رامشگر از سر درد و سوز عشق، هنر نمایی می کرد و آهنگی می نواخت که از تاثیر آن فرازانگان جهان از مژگان خود خون می ریختند.
۲- اگر در راه علم و دانش و کسب فضایل گام برداری، انسانی معروف و مشهور خواهید شد. پس ضروریست که اصل و ریشه خویش را بازیابی کنید که دارای سرشت و نسب بزرگی هستید. نا امیدی، بدترین درد است و تردید عامل شکست می باشد که نباید در محیط خانوادگی شما راه یابد.
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: انسان خوب، اهل خانه، خیرخواه، صلح جو، اصیل، با شرف، پرحرف، سخنران، گاهی خوشرو و گاهی تلخ، دعوایی، مجلس آرا، عاشق همسر و زندگی خوب، حساس و دلپذیر.
با این ویژگی ها حیف نیست بر آرزوهای بلند خود جامه عمل نپوشانید؟ پس با تلاش، سرعت، عمل، علاقه و اراده به زودی پیروز می شوید.
۴- در خانواده از موقعیت خوبی برخوردارید. کمتر به شما ایراد و اشکال می گیرند. بیشتر شما را تایید می کنند. پس لازم است با فکر و اندیشه عمل کنی. مسافر می آید و یا هدیه ای می فرستد. خرید و فروش خوب است. ازدواج مقدماتش فراهم نشده است. چیزی که می خواستید تهیه کنید، به زودی تهیه می شود. شغل مهمی به دست می آورید. ۵ فرزند در طالع دارید. از نظر فرزند، نگران نباشید، عملی می گردد. مواظب او باشید که جدیداً دچار سردرگمی شده و نیاز مبرم به تشویق و مراقبت دارد. او بر سر دوراهی است. شما می توانید به او کمک کنید. پس اقدام نمایید.

 متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۳۴۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چشم های خود را باز کن و با چشم بصیرت به وجود خود بنگر. چرا متوجه شأن والای خود نیستی و خود را در گیرودار دنیای بی ارزش مادی اسیر کرده ای؟ این حصار را بشکن و به چیزهای خیلی بالاتر فکر کن. تو می توانی به مراتب عالی معنویت برسی. این جوهر در وجود تو نهفته است، از آن بهره بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
* اگر از خون دل من بوی خوش آرزومندی و اشتیاق به دیدار یار به مشام می رسد، جای تعجب نیست زیرا من هم مانند آهوی مشکین ختن سالها رنج و محنت کشیده ام.
* به نقش و نگار پیراهن ظرافتی که مانند شمع بر تن دارم، نگاه نکن بلکه آتش پنهان عشق در درونم افروخته شده و زبانه می کشد.
* ای محبوب بشتاب و غرور حافظ را از خود دور ساز تا دیگر با حضور تو به گوش کسی ادعای خودپرستی او نرسد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- در موقعیتی قرار دارید و بهتر از آن را طالبید. پس سعی و تلاش فراوان کنید. به شما توصیه می کنم با دقت، سرعت و توکل بر خداوند ادامه دهید. به شرط آنکه تابع احساسات و غرور نشوید. بدانید که در این صورت موفقیت همراه شماست.
۳- شما صاحب نبوغ و استعداد خوبی هستید. با اندیشه توانا و بخت بلند شما تمام مسائل حل می شود ولی کمی خجالتی هستید و حجب و حیا دارید. این صفت آن قدر در شما قوی است که از ابراز عشق هم خودداری می کنید. بسیار بجاست که خود را از قفس و بند خجالت رها سازید و عشق و علاقه خود را ابراز دارید. حتماً موفق خواهید شد.
۴- در آینده نزدیکی خوابی خواهید دید که پرستار چند نفر شده اید. نشانه آنست که به زودی از چند نفر حمایت می کنید و موجب می شوید که آنها به راه راست یا زندگی سالمی برگردند. بدین وسیله شما نزد خداوند اجری عظیم خواهید یافت.
۵- به زودی خبر خوشی دریافت می کنید. همسری مهربان و چهار فرزند شایسته در طالع دارید. به زودی به مسافرت مهمی می روید.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۱۲۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

معامله با خداوند بهترین معاملات است. تو به خلق خدا یاری برسان تا خدا تو را در کلیه امور زندگیت یاری دهد. رفتار دیگران با ما در واقع انعکاس رفتار خود ماست. چنانچه با دیگران از روی مهر و وفا رفتار کنیم آنها نیز با ما رفتاری مشابه خواهند داشت. در کلیه امور به خدا توکل کن که قادر مطلق است نه به بنده خدا که در مقابل خدا ناتوان و عاجز است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: خیرخواه، فرشته خو، زیبا پسند، زیرک و ناقلا، کمک رسان، فیلسوف مآب، صلح جو، کاردان، سود جو، کمال گرا، پر احترام، خوش قلب و مهربان، آتشین مزاج، پر حرف، اهل معامله، اهل تحرک و خوش سابقه.
۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، هفتم و هشتم می فرماید:
* ای دل، آنگونه عمل کن که اگر در زندگی خطری پیش آمد، فرشتگان با برداشت دست دعا به سوی خداوند، تو را از گزند نجات دهند.
* وقتی به جانان گفتم که دل و خاطر مرا نگهدار، گفت: هر چه می خواهی از خداوند بخواه نه از بندگانش.
* غبار راه تو را کجا میتوان پیدا کرد تا دلداده تو حافظ آن را به عنوان یادگار نسیم صبا حفظش کند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- به شما مژده می دهم که کبوتر اقبال و کامیابی در حال نشستن بر بام خانه شماست. دوران لذت و محبت فرا رسیده است و این نیت حتماً عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد و حداکثر تا ده روز دیگر انجام می گیرد. اگر بخواهید می توانید با عقل و اندیشه و توکل بر خدا موفق شوید پس مطمئن باشید بخت شما و خانواده بلند می باشد و طالع شما در برج سعد است.
۴- ارزش زندگی خود را بدانید که همه شما را دوست دارند و به همه زور می گویید ولی آنها دم بر نمی آورند. از لجبازی دست بردارید و به زندگی لبخند بزنید. خرید و فروش عالی است. تغییر و شغل و مکان طبق نظر شما انجام می گیرد. مسافر حالش و کارش بسیار خوب شده است، جای نگرانی نمی باشد. بیمار شفا می یابد. در این کار موفقیت حتماً با شماست. قطره آب که دارد در نظر گوهر شدن، از کنار ابر تا دریا تنزل بایدش صائب !
۵- تغذیه شما تناسب و نظم خاص ندارد به زودی از طریق اینترنت خبری خوب دریافت می کنید.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۲۰۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی صادق و وفادار هستی و چون در راهی قدم گذاردی محال است که بازگردی و رفیق نیمه راه باشی، اما به تازگی در موارد مختلف با بدشانسی روبرو شده ای. به دل خود بد راه نده و به تلاش خود ادامه بده که با حسن اخلاقی که تو داری به زودی به موقعیت های خوب اجتماعی و کاری دست پیدا خواهی کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از تردید و دودلی دست بردارید و با توکل بر خداوند قدم بردارید و مصمم با استفاده از فرصت و زمان، با سرعت عمل و مشورت با یکی از آشنایان، اقدام و نذر خود را ادا کنید.
به قول نیچه: “کسی که یاد می گیرد پرواز کند ابتدا باید ایستادن و راه رفتن و دویدن و صعود کردن را فرا گیرد. بی مقدمه نمی توان به پرواز درآمد.”
۲- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* اگر طالع چنین ناسازگاری کند، گیسوی یار به چنگ بیگانه خواهد افتاد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
باید کاملاً مراقب و مواظب باشی و بر هوی و هوس خویش مسلط باش.
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: منطقی، پرهیزکار، با ایمان، فعال، متفکر، انتقامجو، ملاحظه کار، مودب، اهل عمل، مرتب و منظم، متین، صبور، خوشرو، با احترام، بذله گو و بی طاقت.
۴- پیچیدگی و گرفتاری کار شما از بین خواهد رفت و لطف خداوند شامل حال شما می شود. از روحیه خوبی برخوردار می شوید و انرژی دوباره را به دست می آورید. ملاقاتی در پیش دارید که موجب گشایش در کارهای شما خواهد شد.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید سودمند است ولی فروش به صلاح نمی باشد. تغییر شغل و کار انجام می یابد. مسافر فعلاً نمی آید ولی حالش کاملاً خوب است. طلاق عملی است ولی مقدمات ازدواج فراهم نمی باشد.
۶- او شما را امتحان می کند. مواظب باش که از امتحان، سربلند بیرون بیایی. راز دلت را با کسی درمیان نگذار. به پدر و مادر احترام بگذار زیرا جدیدا آنها را ناراحت کرده ای. مسافر در کارش گره ایجاد شده بود ولی دعای شما موثر واقع شد. به زودی موفق می شود و جای نگرانی نیست.

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۱۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتها بود که دلت همچون صندوقچه ای در بسته بود. اما دست قضا دلستانی را در سر راهت قرار داد. بزودی از جانب او نشانه ای بسیار نیکو دریافت می کنی که احساس او را نسبت به تو عیان می سازد. اگر می خواهی خدا در این راه به تو کمک کند از کمک کردن به افتادگان و گرفتن دست ناتوانان دریغ مکن و از کاری که به کسی زیان می رساند دوری کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- در این هفته با او راز و نیاز فراوان و صحبت های گوناگون داشتی که بی حاصل نبوده است. بلکه نتیجه آن خارج شدن از تردید و دودلی بوده است. اگر چه احساس میکنی هنوز کافی نیست، ولی هر چه مساله ای را کش دار کنی، دلزدگی پیش می آورد.
۲- اصولاً این نیت خیر و طلاح همه را در بردارد و انجام آن بر شما مبارک باد. زیرا هم اکنون آهار سازنده و ثمربخش او هویداست. مژده انجام آن را به شما تبریک می گویم پس مرا دعا کنید و سایت تاروت رنگی را به دوستان خود معرفی کنید.
۳- سفر کرده می آید و بسیار موفق و پیروز و سالم خواهد بود. بر دشمن و بد خواهان پیروز می شود. مراد دل شما حتماً برآورده می شود. مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو عالی است. موفقیت تحصیل همراه شماست. فرزندانتان حتماً موفق می شوند. کبوتر سعادت بر بام منزل شما آشیانه گرفت. همسرتان مهربان تر و پردرآمد تر می شود.
۴- حضرت حافظ در بیت پنجم به شما توصیه می کند:
* برایش میسر است که به یک ناتوان کمک و همراهی نماید. تنش سالم و دلش شاد و خاطرش خوش باد.
پس شما به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و نذر خود را ادا نمایید.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: پرحوصله، وسواسی، صبور و آرام، گوشه گیر، ساده، مظلوم، خیرخواه، با اراده، محتاط، ناکام، مهربان، با سلیقه، فرشته خو، مودب، بی سیاست و پرمحبت.
۶- به پدر و مادر و همسر خود سخت نگیرید و مهربان باشید که گشایش درکار و زندگی شما حاصل خواهد شد. عینک بدبینی را از چشم بردارید تا جهان را روشن تر ببینید. چون سعادت از امروز همراه شماست.
۷- رنگ فیروزه ای بر انرژی و تحرک شما می افزاید و به شما نیروی مبارزه بهتری می دهد. با این رنگ قابلیت جسمانی، احساسی، ذهنی، روحی و عشقی شما زیاد می شود و بسیار برازنده شما می باشد.

 متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۲۳۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست در انتظار کسی هستی و برای رسیدن لحظه موعود دیدار از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ای. هرچه می توانستی با خلوص نیت انجام داده ای اما هرگز آرزویت برآورده نشده است، اما بدان که دست تقدیر سرنوشت تو را با قلم زرین نگاشته و به زودی به مراد دل خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت ششم تا هشتم می فرماید:
* آن دل که با سر زلف تو عهدی بست، مپندار که دیگر آرام و قرار یابد.
* بلبلان از سرمای زمستان چه جور و جفاها کشیدند به امید آنکه دوباره بهار می آید.
* اشک چشم من مانند دریا به ساحل موج نمیزند اگر میان جانان یا کمر باریک او را در کنار بگیرم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- انتظار بسیار کشیده اید ولی انتظار به پایان می رسد. به زودی به آرزویتان خواهید رسید. پس ناامیدی و تردید جایی ندارد. پیشاپیش مژده پیروزی را به شما می دهم.
۳- موفقیت در چند قدمی شما قرار دارد و شاهین کامیابی به زودی بر بام خانه شما خواهد نشست. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جنگجو، قابل احترام، پرشور، با ایمان، درونگرا، کمک کننده فقرا، قدر شناس، با شخصیت، جذاب، خوش ترکیب، خوش پوش و اهل گردش.
۵- مسافر شما کارش حتماً انجام می گیرد ولی مدتی طول می کشد تا یکسره شود. بیمار شفا می یابد و از خطر رها شده است. قرض ادا می شود. خرید و فروش به موقع می باشد. ازدواج عملی است ولی مقدمات برای طلاق کامل نمی باشد. به زودی به مسافرت مهمی می روید. از ریسک کردن بپرهیزید که زمانه فریبکار است.
۶- چندی قبل از خطر بزرگی رهایی پیدا کرده اید و یکی از نزدیگان شما نیز در معرض ناراحتی شدید قرار گرفت. خداوند به شما کمک خواهد کرد. در گفتار و عمل ثابت قدم باشید. اگر به کسی وعده می دهید، انجام دهید. پس انداز کافی دارید پس نیاز مادی شما آن چنان نیست که فکر می کنید. اندازه نگه دار که اندازه نکوست.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شخصیت و فطرت هر کسی از اعمال و رفتارش عیان می گردد و قدر زر را زرگر می شناسد و بس. هر چیزی در جهان فانی و گذری است الا عشق، کار نیک و نام نیک. اگر فعلا گشایشی در کار خود نمی بینی، مصلحت تو در آن نیست وگرنه خدا از حال هیچ کدام از بندگانش غافل نیست. به خدا و ائمه اطهار توسل کن تا به آنچه در نظر داری دست یابی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- آفرین – مرحبا – جهان بر وفق مرادتان می شود و همه چیز در اختیار شما قرار می گیرد. پس هیچ ترس و واهمه ای به دل راه نده. بلکه دل را قوی و اراده را محکم و نیت را جزم و قطعی کن. تردیدهای راه چون رشته هایی دور ذهن شما را احاطه کرده است. هم اکنون دور بریز زیرا جلوی فعالیت و تلاش شما را می گیرد. جای هیچ گونه نگرانی نیست. نیت شما روشن و قابل اجرا می باشد. بر خدا توکل کن.
۲- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو. نذر خود را ادا کن و با خلوص نیت دو رکعت نماز شکر بجای بیاور که جهان بر وفق مراد شد.
۳- حضرت حافظ در بیت پنجم به شما می فرماید:
* این جهان و آن جهان را در دل با تجربه و رنج دیده خود آشکار کردم. به جز عشق تو که جاودانی است. هر چیز دیگر را زودگذر و ناپایدار شناخت.
عزیرم چقدر روشن و صریح است. خوش باش و حتماً مرا هم دعا کنید.
۴- سعی کن ارزش زندگی خوب و نسبتاً آرام و مرفه خویش را بدانی و از آن بهره مند شوی. از لجبازی، عصبانیت، یکدندگی، وسواس و قدرت طلبی حتما دست بردار که آینده ای نیکو در انتظار خانواده شماست.
۵- راز یا امری پنهانی، قلبت را رنج می دهد و دل مشغولی. باید بدانی این امر بر اثر تردیدهای متوالی شما می باشد. جداً پرهیز کن. زیرا جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. در عوض، توکل تو را به خداوند بیشتر کن و بر تلاش و کوشش خود بیفزای که موفقیت در چند قدمی شماست و اجازه ورود می خواهد.
۶- یکی از اطرافیان، ثروتی یا مقامی به دست می آورد که موجب حسادت اقوام و دوستان می شود. به او نصیحت کن که خوددار باشد. مسافرت فعلاً صلاح نیست. سفر کرده حالش خوب است و می آید. خرید و فروش سودمند ولی طلاق غیر ممکن و ازدواج حتمی است.

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۴۶۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری مناسب موقعیت و سن و سال شما نمی باشد. باید بدانی که هر چیزی در وقت خود و در جای مناسب مطلوب است و بهتر است تو اشتباهات گذشته را دیگر تکرار نکنی و از این پس راهی را انتخاب کنی که مناسب شأن و شخصیت تو و خانواده ات باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* از محبوبی مانند تو دل بر نمی دارم چون باید خشم و رنج و آزار تحمل کنم. به هر حال بهتر آنست که این رنج از آن گیسوی پیچ در پیچ تو به من رسد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- مدتها وقت خود را بیهوده تلف کردی و از این شاخه به آن شاخه پریدی. بدون اینکه توجه به عواقب آن کارها داشته باشی. پس بهتر است در هر کاری یا زمینه ای ثابت قدم و یک رای باشی. تردید و سستی را از خود دور ساز. پس با دقت کافی و تدبیر به فکر جبران گذشته باشید و عزم را جزم کنید. با توکل بر خدای یگانه اقدام نمایید.
۳- اگر در کهن سالی به سر می برید، بهتر است از کار سنگین پرهیز کنید و اگر پدر و مادر یا همسر شما بسیار کار می کنند، به آنها توصیه کنید برای حفظ سلامتی، دست از کار زیاد بردارند وگرنه بزودی بیمار خواهند شد و نتیجه ای از این همه زحمت خویش نخواهد برد.
۴- بهبودی بیمار شما نیاز به زمان دارد. شربت بید مشک بدون قند برایش بسیار مفید است. مسافرتی عالی در پیش دارید.
۵- ازدواج نیاز به مقدماتی ویژه دارد ولی طلاق عملی است. به مسافر بگویید دست از وسواس و تردید بردارد تا موفق شود.
۶- بهترین رنگ هایی که با روحیه شما هماهنگی دارد، رنگ های قرمز و آبی می باشد که رنگ سنگ های فیروزه ای و یاقوت می باشد که شما را جذاب، شیرین و دلربا معرفی می کند. با قلب پرتلاش و احساس شما هماهنگی کامل دارد ولی از رنگ های سفید و سیاه استفاده نکنید که خاطرات تلخی برای شما بوجود می آورد.
۷- از طریق موبایل و اینترنت می توانید سرگرم باشید و اطلاعاتی کسب کنید اما نمی توانید به حقیقت آن دست یابید. تردید نداشته باشید. حقیقت آشکار می شود و پرده های ابهام کنار می روند. شما آن روز سرافراز و مفتخر سخن می گویید.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۳۱۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

غم و اندوهی بی پایان به تو روی آورده است. زیرا با یک اشتباه کوچک تمام موقعیت والای خود را از دست داده ای و فکر می کنی بخت از تو روی گردانده است. این بی تابی و رنج و عذاب را باید پایان دهی. مطمئن باش که بزودی بار دیگر شانس به تو روی خواهد آورد. پس به تلاش خود ادامه بده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از این که عاشق شده اید، بسیار خوشحال هستید. میدانید چرا این اندیشه را دارید؟! چون نور خدا در قلب شما منور گردیده است. خوشا به حالتان. مبارک باشد. نیتی بسیار خوب و مبارک دارید، مبارک باشد اما تعجیل در آن جایز نیست. ممکن است بر اثر اجرای این نیت، غم ها و رنج های زیادی به سرتان بیاید. بدانید که اجرای هر کار مهمی رنج دارد. پس نگران و ناراحت نباشید زیرا بهشت جای غم نیست بلکه این دنیا گهواره غم و اندوه است.
۲- برای موفقیت در این نیت باید با توکل بر خدا و برای خدا گام بردارید. بنابراین از خداوند بزرگ طلب بکنید. همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و در آنجا با حضور قلب و با معنی سوره مبارکه اعراف از ۱ تا ۵۰ را بخوانید. ۲ رکعت نماز به جای آورید و صدقه هم بدهید. گشایش کار حتمی است.
۳- این کلام خدا را هرگز از یاد نبرید که قطعا کلید گشایش تمامی کارهاست: “ای اهل ایمان، خدا را در نماز، رکوع و سجود آورید. خالص او را بپرستید و کار نیکو کنید. باشد که رستگار شوید.” (سوره حج آیه ۷۷)

 متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۱۲۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به دنبال یک خیال خام قصد ترک وطن خود را داری. کمی عاقلانه تر فکر کن و به عاقبت کار خود بیندیش و بدان کاری که قصد انجامش را داری عاقبت خوشی ندارد و فرجام آن جز پشیمانی و غم چیزی نخواهد بود. با اندکی دوراندیشی و تفکر می توانی بهترین راه را انتخاب کنی و از رقبا و دشمنان خود پیشی بگیری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: زحمت کش، پشتکار دار، خیرخواه، مادی گرا، جدی، عاشق مالکیت، دقیق، پر طاقت، عاشق فامیل، عاشق زندگی، اهل بچه زیاد، پر برکت، راستگو، اهل معامله، محتاط، اصیل، کاسب مآب، شوخ و حرف شنو.
۲- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و سوم می فرماید:
* زیبا و دلربایی در این دیار نیست که مرا مفتون خود سازد. اگر اقبال مدد کرد، از این شهر رخت سفر بر بندم و بروم.
* محبوبی نیکو و شاد کجاست که عاشق دلسوخته ای پیش وی نامی از آرزوی خود بر زبان آورد.
* ای باغبان بوستان جمال یار زیبا، از خزان غم تو را ناآگاه می یابم. افسوس که روزی می رسد که گل زیبا حسن تو به تاراج تند باد پاییز می رود.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- از اینکه شما انسانی منطقی و اهل حساب و کتاب هستید، بسیار خوبست اما عشق و احساس دنیایی دیگر دارد. شما می گویید از جاده منطق و عقل هم استفاده کرد و تماماً تابع احساس نشد، ولی این توجیهات شما است، چون سخت پایبند این فکر هستید. صبر کن تا رو سفید می گردی زیرا دانه وقتی در آسیاب می افتد، تحمل می کند، وقتی نان می گردد، در سفره پادشاه و گدا عزیز است.
۴- به زودی ملاقاتی خواهید داشت که بسیار مفید است. به شرط آنکه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و سوره مبارکه مریم از آینه ۶۵ تا آخر را با معنی بخوانید که گشایش بسیار است.
۵- بیمار شفا می یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. به پدر و مادر توجه داشته باشید. مقدمات اجرای این نیت در حال شکل گیری است، پس جای نگرانی نمی باشد. مژده ای دریافت می کنید و شما یا همسرتان شغلی و موقعیتی نیکو بدست می آورید. در موبایل و اینترنت پیامی خوشحال کننده می یابید.

منبع: تاروت رنگی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها