احتیاط در بازار ارز شدت گرفت؛ احتمال ریزش قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان

در شرایط کنونی به نظر می‌رسد عده‌ای از معامله‌گران باتوجه‌به تجربه گذشته در اولین روز هفته جاری با احتیاط بیشتری راهی بازار شوند و به‌راحتی در موقعیت خرید قرار نگیرند.

احتیاط در بازار ارز شدت گرفت؛ احتمال ریزش قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان

در آخرین روز معاملاتی هفته قبل نرخ ارز نوسان صعودی را ثبت کرد. در همین رابطه و بر اساس آنچه که معامله‌گران ادعا کرده‌اند دلار هرات عصر پنجشنبه گذشته در حول‌وحوش ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شد که نسبت به‌روز چهارشنبه ۲۵۰ تومان افزایش را تجربه کرد. فارغ از نوسانات بازار هرات، نرخ حواله درهم نیز با رشد تقریباً ۱۰۰ تومانی بر روی ۱۶ هزار و ۶۴۰ تومان قرار گرفت.

در پشت خط جمعه هم یک ادعا در خصوص احتمال شروع مذاکرات جدید ایران و آمریکا موجب داغ‌شدن گمانه‌زنی‌ها در بین معامله‌گران شده بود. در همین رابطه سردبیر یکی از رسانه‌ها در صفحه شخصی خود نوشته ایران و آمریکا مذاکرات مهمی را آغاز کرده‌اند؛ مذاکراتی که هم‌زمان شامل برجام و مسائل منطقه‌ای و از جمله جنگ غزه می‌شود.

در این ادعا تاکید شده که ایران هرگونه توافقی را منوط به توقف جنگ غزه کرده است.

منبع: اقتصاد نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حائری
    0

    سلام همیشه در مملکت تعدادی از افراد سودجواستفاده هایی می برند وباعث تورم در کشور می شوند چرا بایقین داشتن دشمنی آمریکا نسبت به مردم ایران باز هم اصرار دار یم در معاملات دلار دادوستد کنیم چرا مانند برخی کشورها دلار را حذف وجایگزین قرار داده اند عمل نمی کنیم ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها