سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفتگو با خبر فوری:

به پیروزی با اختلاف بیش از 10 امتیاز فکر می‌کنیم/ خوشحالم که هواداران از تیم راضی هستند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در دیدار مقابل پالایش نفت آبادان ابتدا به پیروزی و سپس به اختلاف بیش از 10 امتیاز فکر می‌کنیم.

به پیروزی با اختلاف بیش از 10 امتیاز فکر می‌کنیم/ خوشحالم که هواداران از تیم راضی هستند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفتگو با خبر فوری در خصوص دیدار مقابل پالایش نفت آبادان، اظهار کرد: طی یک هفته اخیر تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده دیدار مقابل پالایش نفت آبادان هستیم و خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار داریم.

وی افزود: در نیم فصل دوم نشان دادیم کیفیت‌مان افزایش یافته و فردا با تمام توان می‌جنگیم تا بهترین بازی‌مان را به نمایش بگذاریم.

کلاسنگیانی تصریح کرد: در دیدار رفت مقابل نفت در آبادان هم نمایش خوبی داشتیم اما در لحظات پایانی نتیجه را واگذار کردیم و در دیدار فردا فقط برای پیروزی پای به زمین خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: اگر با اختلاف بیش از 10 امتیاز نفت را شکست دهیم در جدول سوم خواهیم شد و در غیر این صورت در مکان چهارم قرار می‌گیریم، هدف اول ما پیروزی در این دیدار است و سپس به برد با اختلاف بیش از 10 امتیاز فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه هفته به هفته به انسجام بیشتری رسیدیم، گفت: باید از دیگر اعضای کادر فنی به ویژه صالح مخدومی تشکر ویژه داشته باشم که در طول فصل به کمک زیادی به من کردند.

کلاسنگیانی افزود: خوشبختانه بازیکنان تیم به انسجام خوبی رسیده‌اند و در طول فصل حاشیه‌ای نداشتیم و ماحصل تلاش ما تیمی بوده که در 10 بازی از 15 بازی‌اش پیروز شده است.

وی ادامه داد: عملکرد 10 برد از 15 بازی تیم شهرداری گرگان فکر می‌کنم طی دو دهه اخیر بی سابقه باشد و بخش بزرگی از آن را مدیون هواداران هستیم.

کلاسنگیانی تصریح کرد: اینکه هواداران ما از داشتن چنین تیمی راضی هستند باعث افتخار ماست و تمام سعی ما راضی کردن هواداران است که سرمایه اصلی بسکتبال گرگان هستند.

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان از هفته هجدهم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، پنجشنبه 23 اسفند راس ساعت 16 در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می‌شود.

منبع: خبر فوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها