جاری شدن سیل در مراوه‌ تپه

فرماندار مراوه‌تپه گفت: بارندگی‌ های رگباری شب گذشته در این شهرستان باعث جاری شدن سیل و مسدود شدن برخی راه‌ های ارتباطی و خسارت به برخی منازل مسکونی و دام‌ها شد.

جاری شدن سیل در مراوه‌ تپه

امانگلدی ضمیر اظهار کرد: شامگاه گذشته از ساعت ۲۰ به مدت حدود یک ساعت و ربع، ۶۸ میلیمتر باران در گردنه کوهستانی چناران و آق امام شهرستان مراوه‌تپه بارید.

وی افزود: در پی جاری شدن سیلاب، برخی از راه‌های اصلی ارتباطی از جمله آق امام، چنارلی، کریم ایشان، عرب قاری حاجی و قپان مسدود شود.

فرماندار مراوه‌تپه با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته، بامداد امروز تمامی این مسیرها بازگشایی شدند، خاطرنشان کرد: البته راه روستایی بین بابا شملک و دکلی داش همچنان مسدود است و حدود نیم ساعت دیگر بازگشایی می‌شود.

ضمیر با اشاره به اینکه هیچ خسارت جانی در سیلاب نداشتیم، تصریح کرد: برخی از منازل مسکونی و دام‌های مردم دچار خسارت شده که تا ظهر ارزیابی صورت خواهد گرفت.

محمود محمدقلی پور، رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی گفت: موج ناپایدار امروز نیز به‌تناوب با شدت کمتر، استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: از فردا با خروج این سامانه از سطح استان، از ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و به‌ تدریج شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

محمدقلی پور تصریح کرد: طی دو روز آینده هوای گرمی در استان حاکم خواهد شد اما از سه‌شنبه امواج غربی و مرطوب مجدداً منطقه ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها