۴ شهر گلستان به وضعیت زرد کرونا بازگشتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر شهرستان‌های کلاله، مراوه‌تپه، رامیان و آزادشهر در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند.

۴ شهر گلستان به وضعیت زرد کرونا بازگشتند

دکتر عبدالرضا فاضل امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: هم‌اکنون ۵۱۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری‌اند که از این تعداد ۱۰۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۶۰ نفر وصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

وی افزود: در میان شهرهای استان تنها وضع شیوع کرونا در کردکوی کمی نگران‌کننده است و امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده می‌شود، این شهر در وضعیت قرمز قرار نگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم ظرف چند روز آینده شهرهای گنبدکاووس، گالیکش و آق‌قلا به وضعیت زرد تبدیل شوند.

فاضل گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ بیمار در استان بر اثر کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

وی با تأکید بر پرهیز از برگزاری دورهمی شب یلدا، گفت: امیدواریم با همکاری مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد افزایش بیماران بستری در استان نباشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه در مجموع استان در وضعیت نارنجی قرار دارد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا هفته آینده به شرایط زرد بازمی‌گردد.

فاضل خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال تاکنون در استان هیچ موردی از آنفلوانزا H۱N۱ نبودیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها