پیروزی فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا

در آغاز رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، نمایندگان ایران مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

پیروزی فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا

در آغاز رقابتهای ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، فرنگی کاران ایران مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان حریفان چین و ژاپن می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان نماینده قزاقستان و آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ماساتو سومی از ژاپن می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله به مصاف ارلان مناتبکوف از قرقیزستان می رود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها