پس از بازگشت دوباره به کشتی

محمد بنا: کار جدید من دیگر روی تشک و حوزه فنی نیست

مشاور عالی فدراسیون کشتی گفت: کار من دیگر روی تشک و حوزه فنی نیست و به عنوان مشاور هر جور علیرضا دبیر صلاح بداند در این کار حضور خواهم داشت.

محمد بنا: کار جدید من دیگر روی تشک و حوزه فنی نیست

محمد بنا نایب قهرمان کشتی فرنگی جهان و سرمربی پیشین تیم ملی که سابقه قهر و آشتی و رفت و برگشت‌های بسیاری را در مدت فعالیتش در عرصه مربیگری داشته پس از رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان از تیم ملی خداحافظی کرد و پس از گذشت حدود ۸ ماه بار دیگر در فدراسیون کشتی حضور یافت تا حکم جدیدی را از علیرضا دبیر دریافت کند.

محمد بنا پس از دریافت حکم مشاور عالی فدراسیون کشتی از علیرضا دبیر گفت: خوشحالم که بعد از ۸ ماه دوری بار دیگر به فدراسیون کشتی بازگشتم. در این مدتی که نبودم علیرضا دبیر کار‌های بزرگی را انجام داده است. خوشحالم که به شکل دیگری در کنار کشتی هستم و در هرکجا که علیرضا دبیر فکر کند به درد می‌خورم در خدمت کشتی فرنگی خواهم بود. کار من دیگر روی تشک و کار فنی نیست. مشاور رئیس فدراسیون کشتی هستم و هرجور که او صلاح بداند در این کار حضور خواهم داشت. خوشحالم که به کشتی برگشتم البته نرفته بودم که بخواهم برگردم من فقط مرخصی رفته بودم.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در فدراسیون هستم و می‌توانم ورزشکاران و مربیان را ببینم. کاری که من دارم بیشتر در دفتر رئیس فدراسیون است و بیشتر کنار علیرضا دبیر هستم. تا انتخابات که هستم و بعد از آن هم در فدراسیون خواهم بود. درست است دبیر به من حکم مشاور داده است، اما او آنقدر قوی است که نیاز ندارد به کسی حکم مشاوره بدهد. او تنها لطف کرده و من را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    دیگه بیفت به نماز خوندن

  • ناشناس
    0

    تو هم هر روز رنگ عوض میکنی.

  • ناشناس
    0

    محمد بنا واقعاً برای تو افت دارد بخواهی مشاور عالی دبیر باشی! جایگاه تو در کارهای اداری همچون مشاورت نیست! جایگاه تو فنی و در سرمربی گری است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها