نوجوانان آزادکار بدنبال دفاع از عنوان قهرمانی جهان

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران برای دفاع از عنوان قهرمان جهان راهی صوفیه بلغارستان شد.

نوجوانان آزادکار بدنبال دفاع از عنوان قهرمانی جهان

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۹ از روز دوشنبه در صوفیه بلغارستان آغاز می‌شود که تیم ملی نوجوانان ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته، راهی این رقابتها می شود.

سال قبل این تیم با هدایت غلامرضا محمدی صاحب ۴ مدال طلا و ۳ مدال برنز شد و به عنوان قهرمانی جهان دست یافت و حالا شاگردان امیر توکلیان که با ۷ طلا، یک نقره و یک برنز در ۱۰ وزن مقتدرانه قهرمان آسیا شده اند، باید برای دفاع از عنوان قهرمانی جهان در صوفیه به میدان بروند که البته کار بسیار دشواری خواهد بود چرا که فاصله مسابقات آسیایی و جهانی کمتر از ۳ هفته بود و فرصت لازم برای ریکاوری وجود نداشت اما انگیزه بالای نوجوانان آزادکار می تواند هر کاری را ممکن کند و بار دیگر پرچم ایران را به اهتزاز درآورند.

امیر توکلیان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان درباره حضور در مسابقات جهانی گفت: "بچه‌هایمان پس از آسیایی آنطور که باید ریکاوری نشدند اما آنقدر باغیرت و با تعصب هستند که باز هم می توانند برای ایران افتخارآفرینی کنند.در حقیقت این تیم نونهالان است که عازم رقابت‌های جهانی می‌شود زیرا از تیمی که سال گذشته قهرمان جهان شد فقط ۲ کشتی‌گیر در تیم فعلی حضور دارند که آن‌ها هم تغییر وزن داده‌اند. بدون شک حداقل ۴۰ درصد نفرات تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۲۴ را همین نفرات حال حاضر تیم ملی نوجوانان تشکیل می‌دهند."

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها