راهپیمایی خودرویی مردم کرمان در حمایت از مردم فلسطین برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مردم کرمان عصر امروز 29 اردیبهشت ماه با راهپیمایی خودرویی و با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیست نشان خواهند داد.

راهپیمایی خودرویی مردم کرمان در حمایت از مردم فلسطین برگزار می شود

حسین انجم شعاع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جهانیان شاهدند که مردم مظلوم فلسطین در برابر یورش وحشیانه رژیم اشغالگر قدس جانانه ایستاده‌اند و مظلومانه قتل عام می‌شوند، این اتفاقات به طور قطع بشارت آزادی قدس شریف را می‌دهد.

وی افزود: اتفاق ناگواری که این روزها در فلسطین رخ داده، قلب جهان اسلام، مسلمان و تمام آزادیخواهان را جریحه دار کرده است.

انجم شعاع ادامه داد: شاهد هستیم در کلیه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از جمله اروپا و آمریکا مردمی که دنبال حقیقت و حمایت از نوعدوستی هستند به صحنه آمدند و از مردم ستمدیده فلسطین حمایت کردند.

وی بیان کرد: در کشور ایران هم به عنوان پایگاه مقاومت اسلامی انتظار این بود که حرکتی در راستای حمایت از فلسطین شود .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اذعان کرد: شهر کرمان نیز به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی و شهر شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت، کسی که در تجهیز گروه های مقاومت فلسطینی نقش به سزایی داشت و باعث شد که فلسطینیان به جای سنگ از موشک استفاده کنند، همگام با سایر ملت‌های آزاده جهان عصر امروز ساعت 17 و 30 دقیقه با راهپیمایی خودرویی و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خویش را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشته و اعلام خواهد کرد که فلسطین تنها نیست.

وی اظهار کرد: این راهپیمایی خودرویی با حضور اقشار مختلف مردم از چهارراه پاسداران مقابل حسینیه ثارالله آغاز و از کمربندی شمالی تا گلزار شهدا ادمه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها