نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از مناطق زلزله‌زده بازدید کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از مناطق زلزله‌زده در بخش کوهساران بازدید و در جریان مشکلات مردم منطقه قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از مناطق زلزله‌زده بازدید کرد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از هجدک ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌ علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز از مناطق زلزله‌زده بخش کوهساران بازدید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این سفر با حضور در جمع مردم آسیب‌دیده منطقه هجدک و بخش کوهساران در جریان مشکلات مردم منطقه قرار گرفت.

در این بازدید که معاون عمرانی استاندار کرمان، مدیر جمعیت هلال احمر استان کرمان، فرماندار راور و بخشدار هجدک حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان را همراهی می‌کردند از روستاهای زلزله‌زده گورک و گسک کانون زلزله 6.1 ریشتری دهم آذر در منطقه هجدک بازدید شد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در این بازید از حضور به موقع دستگاه‌های دولتی و امدادرسان در منطقه تشکر کرد و اظهار داشت: حضور نهادهای امدادرسان و دستگاه‌های دولتی در لحظات اولیه پس از زلزله در مناطق زلزله‌زده و در بین مردم آسیب‌دیده جای تقدیر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان آواربرداری منازل تخریب‌شده و بازسازی مناطق آسیب‌دیده را اولویت اصلی کار در مناطق زلزله‌زده دانست.

علیدادی‌سلیمانی با حضور در جمع داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان در جریان روند امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده از زلزله 6.1 ریشتری دهم آذر در منطقه هجدک کرمان قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، در این بازید علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه کار آواربرداری مناطق زلزله آغاز شده است گفت: در جلسه امشب هئیت دولت اعتبارات لازم برای بازسازی مناطق زلزله‌زده تصویب می‌شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها