سیاستهای آمریکا در منطقه به معنای مبارزه با دموکراسی است

سیاستهای آمریکا در منطقه به معنای مبارزه با دموکراسی است

حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه با اشاره با اینکه استان کرمانشاه با تقدیم 9800 شهید والامقام در پاسداری از نظام اسلامی چون خورشید درخشید اظهار داشت: این استان در راهپیمایی عظیم 22بهمن که نماد وحدت ملی، اقتدار سیاسی، اقتدار دفاعی و قدرت برتر نظام جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی است شکوه آفرید.

ابوترابی‌فرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پاسخ یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا را ملت بزرگ ایران در 22 بهمن خواهند داد، بیان کرد: دولتمردان جدید آمریکا گویا از اقتدار سیاسی، اقتدار دفاعی و امنیت نظام جمهوری اسلامی آگاهی کامل نداشته و توجه ندارند که ملت بزرگ ایران در مرزها با اقتدار در مقابل زیاده خواهان به سرکردگی آمریکا ایستاده است.

وی با بیان اینکه امروز راهبرد سیاست خارجی آمریکا تقابل با انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران و حرکت عزت آفرین مقاومت اسلامی است، گفت: این مواضع به دلیل پیروزی‌های ملت اسلام و مقاومت اسلامی در منطقه است و مواضع استکبار جهانی نیز حرکت انفعالی در برابر ملت عراق، فلسطین، سوریه، یمن و بحرین است.

ابوترابی‌فرد با اشاره به سخنی از ترامپ مبنی بر اینکه ایرانیها به سیاستهای ما هیچ توجهی نمی‌کنند و به آمریکایی‌ها بی‌اعتنایی کامل کرده و به سیاستهای ما احترام نمی‌گذراند افزود: جایگاه رفیع ملت بزرگ ایران و ملتهای اسلامی، آمریکا را مجبور به رفتارهای انتحاری کرده است.

وی گفت: کلمات رئیس جمهور آمریکا در مبارزات انتخاباتی اخیر نماد فساد و ناکارامدی بود و دولتمردان آمریکا آلوده به فساد هستند و آمریکا با خزینه 6 تریلیون دلار به هیچ یک از اهداف توطئه آمیز خود دست نیافت.

ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه سیاستهای آمریکا در منطقه به معنای مبارزه با دموکراسی در سوریه، لبنان، یمن و بحرین است، عنوان کرد: سرکوب نهضتهای آزادی بخش در فلسطین و بحرین و احترام به سیاستهای آمریکا به معنای احترام به دیکتاتوری جریانهای تروریستی و تکفیری است.

وی با بیان اینکه سیاست خارجی آمریکا دفاع از رژیم خونریز و وحشی صهیونیستی است، گفت: بدیهی است که مقاومت اسلامی ملت ایران، لبنان، عراق، سوریه و یمن مقابل سیاستهای آمریکا که دیکتاتوری و سرکوب نهضتهای مردمی است با تمام توان و قدرت ایستاده‌اند.

ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه این ایستادگی موضوع روشن و شفاف ملت ایران، مقاومت اسلامی و ملتهای مسلمان منطقه و آزادیخواهان جهان است افزود: ملت ایران و نظام مقتدر سیاسی ایران به سیاستهای آمریکا احترام نمی‌گذراند که بی‌احترامی به سیاستهای آمریکا یعنی بی احترامی به تروریست و گروههای تکفیری که این هویت ملت اصیل ایران اسلامی است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه هویت ملت اسلامی ایستادگی در استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است، اظهار کرد: در تمامی عرصه‌های تقابل با آمریکای جهانخوار از جمله هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با طاغوت و تبدیل ایران اسلامی به قدرت هسته‌ای، دفاع از ملتهای مطلوم نهضتهای آزادی بخش و مقاومت اسلامی هویت ما است.

ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه مبارزه بی امان ملت ایران با نظام سلطه حاکم بر جهان در راهپیمایی 22 بهمن نمود دارد، گفت: اظهارات رئیس جمهور آمریکا سخنان بی‌محتوایی است که در ادبیات سیاسی جهان کمترین ارزشی ندارد و ترامپ یاوه گویی رؤسای جمهور قبلی آمریکا را تکرار می‌کند و باز از روی میز و زیر میز سخن گفته است.

وی با اشاره به دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: امروز سپاه و ارتش نماد اقتدار ملت اسلام شده‌اند و بدانید تهدید شما تنها اثری که دارد افزایش اقتدار دفاعی و برد موشکهای بالستیک جمهوری اسلامی ایران است و ایران اسلامی با فرض وقوع تهدیدات زندگی می‌کند.

ابوترابی‌فرد افزود: هر لحظه بر قدرت دفاعی ایران اسلامی افزوده می‌شود و امروز نیروهای دفاعی ایران از توانی برخوردار هستند که هر نقطه تهدید را قبل از عمل خنثی کنند و این قدرت ثمره تهدیدات دشمن است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه با زبان قدرت می‌توان با آمریکا سخن گفت، عنوان کرد: نظام استکباری و رژیم صهیونیستی تنها زبان قدرت را می‌فهمند و ملت بزرگ ایران تصمیم گرفته بر قدرت دفاعی و بازدارنده تسلیحاتی، فرهنگی، اقتصادی و اقتدار ملت بزرگ ایران بیفزاید و این راه را با قدرت و تمام توان با عالی‌ترین شیوه در پشت سر فرماندهی معظم کل قوا تا پیروزی نهایی بر استکبار جهانی تداوم خواهند بخشید.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه فلسطین تنها با مردم این سرزمین آرام می گیرد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مقاومت اسلامی همه در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار دارند و تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها