دلنوشته پرویز پرستویی برای بهرام‌ بیضایی و بیماری اش/ عکس

پرویز پرستویی درباره عکس جدید بهرام بیضایی مطلبی منتشر کرد.

دلنوشته پرویز پرستویی برای بهرام‌ بیضایی و بیماری اش/ عکس

در چند روز گذشته  صحبت هایی درباره بیماری استاد بهرام بیضایی با عکسی خاص منتشر شده است.

پرویز پرستویی درباره این عکس نوشت:

از دیروز که عکس استاد بهرام بیضایی را در فضای مجازی دیدم بسیار نگران شدم، دلم نمی خواست این عکس را منتشر کنم.

ولی امروز عزیز و بزرگوار جناب آقای پرویز جاهد منتقد و نویسنده در اینستاگرامشان پستی درباره بیماری استاد بیضایی منتشر کردند و نوشتند استاد بیضایی گرفتار هیولای وحشتناکی شده و با آن می جنگد تا آن را شکست دهد.

پرستویی در ادامه می نویسد:  آرزوی سلامتی برای استاد بی بدیل دارم ، اما خداوند نگذرد از جفاکاران که قدر گوهران گرانبها را نمی دانند و باعث غربت نشینی این بزرگواران می شوند.

1811444_425

 

منبع: سینما اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    هفت سر اژدها نه سرطان

  • ناشناس
    0

    بامیدی سلامتی مجددشون .

  • بهنام
    0

    آقای پرستویی
    شماها که از انظباط ، رسیدگی ، علم بالا و...... آن طرف آبها همیشه تعریف و تمجید می‌کنید و آقای بیضایی هم سالم از ایران رفت ، حال که آن طرف آبها ایشان مریض شده است باز هم تقصیر مسئولان نظام ایران است ؟؟؟ اگر ایران مریض می‌شد هم باز می‌گفتید کار مسئولان نظام است که بابا دق کرده و مریض شده است ، اصولاً هر مسئله‌ای برای هم پالک‌های شما اتفاق بیافتد کار مسئولان نظام است ، هزاران این مردم چه این‌ طرف و چه آن طرف و کل دنیا مبتلا به بیماریهای لاعلاج و صعب‌العلاج‌ می‌شوند فقط مریضی دوستان شما باعث آن نظام ایران است و مابقی از آسمان برشان نازل شده است تازه اگر ایشان ایران مدوا کند و خدای ناکرده بدون نتیجه باشد امثال جنابعالی باز هم می‌گویید تقصیرمسئولان نظام است که به ایشان رسیدگی نشده است و فلانی از بین رفت !!! لطفاً بگذار که این بابا همانجا که هم سطح علمی‌شان و هم سطح رسیدگی‌شان بالاتر از ایران است معالجه شوند . در ضمن آقای بیضایی ممنوع‌الورود یا خروج نیستند.
    پس کم خزعبلات و بباف و فرافنکی نکن .

  • ناشناس
    0

    مطرودین و‌منفورین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها