گروه جهادی چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شد

مسئول گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری گفت: گروه جهادی چهارمحال و بختیاری جهت کمک به مناطق سیل‌زده لرستان به پل‌دختر اعزام شدند.

گروه جهادی چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شد

مجید حیدری با اشاره به اعزام گروه جهادی استان به مناطق سیل‌زده پلدختر اظهار داشت: 40 نفر در قالب گروه جهادی به مناطق سیل‌زده پلدختر در لرستان اعزام شدند.

وی افزود: این گروه جهادی متشکل از افراد دانشجو و قشر معمولی استان هستند که با همکاری قراگاه امام رضا(ع) و جبهه فرهنگی استان برای کمک به هموطنان خود به مناطق سیل‌زده پلدختر اعزام شدند.

مسئول گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این گروه به مدت 8 روز در این مناطق خدمت‌رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند در زمینه امدادرسانی، غرق نجات و کارهای عمرانی به مناطق سیل‌زده لرستان و پلدختر کمک‌رسانی کنند.

وی با اشاره به وسایلی که این گروه جهادی برای کمک‌رسانی به همراه بردند اضافه کرد: تعدادی بیل، چکمه، لباس گرم، آب معدنی و چادر به این مناطق ارسال و کمک‌هایی نیز از طریق مردم استان جهت ارسال به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شده است.

فعالیت گروه جهادی شهدای مدافع حرم اندیمشک در مناطق سیل زده سوسنگرد + تصاویر 70 گروه جهادی برای بازساری مناطق سیل‌زده نهاوند اعزام می‌شوند گروه جهادی جهادگران بسیج دانشجویی زنجان به لرستان اعزام شد مسئول گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استقبال مردم و دانشجویان چهارمحال و بختیاری از کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده کشور بسیار زیاد است، تصریح کرد: به دلیل اینکه امکان اعزام افراد زیاد در قالب گروه جهادی به مناطق سیل‌زده را نداریم، محدودیت‌هایی را برای گزینش افراد و اعزام آن‌ها در نظر گرفته‌ایم.

حیدری ادامه داد: افرادی که در قالب کارهای جهادی وارد این حوزه شده‌اند، بدون چشم‌داشت و با علاقه زیاد به خدمت‌رسانی به هموطنان خود آمادگی لازم را در این زمینه دارند.

وی با اشاره به آتش به اختیار بودن جوانان استان در جهت کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده کشور بیان کرد: لازم است که مسئولان استان از این افراد و گروه‌ها حمایت به آن‌ها کمک و امید بخشند تا افراد سر خورده نشوند و با تمام وجود و انرژی و انگیزه هر چه بیشتر به این راه ادامه دهند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها