آمار واقعه ولادت در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

مدیرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش آمار واقعه ولادت در چهارمحال و بختیاری، گفت: آمار واقعه ولادت در چهارمحال و بختیاری ۷.۲ درصد کاهش یافت.

آمار واقعه ولادت در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

محمد علی رفیع پور با اشاره به کاهش آمار واقعه ولادت در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: آمار واقعه ولادت در چهارمحال و بختیاری ۷.۲ درصد کاهش یافت.

وی عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۱۳ هزار نوزاد در این استان متولد شده است.

۵۰۹۳ واقعه ازدواج در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

مدیرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هفت هزار و ۶۰۲ نوزاد در شهرها و پنج هزار و ۴۱۶ نوزاد در روستاهای چهارمحال و بختیاری متولد شده است.

وی با اشاره به آماز ازدواج سالجاری چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: در سالجاری پنج هزار و ۹۳ واقعه ازدواج در در چهارمحال بختیاری ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چهار هزار و ۱۰۵ واقعه ازدواج در نقاط شهری و ۹۸۸ واقعه ازدواج در نقاط روستایی ثبت شده است.

میانگین سن ازدواج در چهارمحال و بختیاری در مردان ۲۹ سال است

وی اظهار داشت: میانگین سن ازدواج در چهارمحال و بختیاری در مردان ۲۹ سال و در زنان ۲۳ سال است.

مدیرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمار طلاق در استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۶۷۹ واقعه طلاق در چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

سن طلاق در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

وی بیان کرد: آمار طلاق در چهارمحال و بختیاری نسبت به دیگر استان ها بسیار کمتر است و این استان رتبه دوم کشور در کمترین ثبت طلاق کشور را دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه میانگین سن طلاق در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است، اظهار داشت: میانگین سن طلاق در چهارمحال و بختیاری در مردان از ۳۳ به ۳۶ سال رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میانگین سن طلاق در چهارمحال و بختیاری در زنان از ۲۸ سال به ۳۱ سال رسیده است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها