۸۰۰ نیروی امدادگر چهارمحال و بختیاری در طرح زمستانی مشارکت دارند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح زمستانی ۸۰۰ نیروی امدادگر از هلال احمر استان در ۲۲ پایگاه به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

۸۰۰ نیروی امدادگر چهارمحال و بختیاری در طرح زمستانی مشارکت دارند

بهگزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سید احمد مرتضوی در شهرکرد اظهار داشت: هر ساله نیروهای امدادی هلال احمر استان در هنگام بارش برف به مسافران در جاده‌ها امداد رسانی می‌کنند و شماری از مسافران را نیز اسکان اضراری می‌دهند.

وی با اشاره به مأموریت‌های هلال احمر استان در فصل زمستان افزود: بیشترین امداد رسانی‌ها در فصل زمستان در مناطق برف‌گیر استان به ویژه ارتفاعات شهرستان کوهرنگ انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز طرح زمستانی هلال احمر بیان کرد: در حال حاضر در طرح امداد و نجات زمستان امسال 60 دستگاه مجهز برف روب در مناطق برف گیر استان مستقر شده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه 22 پایگاه امداد رسانی هلال احمر در استان فعال است، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر برای امداد رسانی در فصل زمستان تجهیز شدند و 800 نیروی امدادی برای امداد رسانی در این طرح فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های بسیاری خوبی بین تمام دستگاه‌های مربوطه در راستای اجرای طرح زمستانی وجود دارد، گفت: طرح زمستانی از 20 آذر ماه آغاز و تا 20 اسفند در پایگاه‎های ثابت و سیار هلال‎احمر استان اجرا می‎شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها