یزدانی طلا را از چنگ ژاپنی درآورد/ ویدئو

امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی در فینال وزن‌های ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی آسیا با شکست حریفانی از ژاپن و مغولستان مدال طلا را به گردن آویختند.

یزدانی طلا را از چنگ ژاپنی درآورد/ ویدئو

پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین در بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار خواهد شد.

امروز (پنجشنبه) پیکارهای پنج وزن ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کشتی آزاد برگزار خواهد شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۴ مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه ۸ بر ۳ به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت.

یزدانی در مبارزه فینال برابر شینوسوکه آئویاگی از ژاپن، مبارزه پر فراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشت و به سختی و در لحظاتی پایانی توانست نتیجه را برگرداند و با نتیجه ۱۳ بر ۹ حریفش را شکست دهد و دومین طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویزد. پیش از او رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم طلا گرفته بود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ از سد خیدیر سیف‌الدین‌اف از بحرین گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ماگومد اولویف از تاجیکستان قرار گرفت و توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری برسد و راهی فینال شود. 

نخودی در مبارزه فینال بیامبادورج انخبایار از مغولستان را با حساب ۱۲ بر ۲ شکست داد و سومین طلای تیم ملی را در قرقیزستان به گردن آویخت.

تا لحظاتی محمدحسین محمدیان در مبارزه رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف هیبیکی ایتو از ژاپن قرار خواهد گرفت.

حجم ویدیو: 1.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها