جرأت داشته باشید بگویید چرا فردوسی‌پور را کنار گذاشتید

رئیس اسبق کمیته انضباطی، ضمن تمجید از عادل فردوسی‌پور خواستار پاسخگویی در خصوص خروج او از تلویزیون شد.

جرأت داشته باشید بگویید چرا فردوسی‌پور را کنار گذاشتید

عبدالرحمن شاه‌حسینی گفت: «عادل از نظر من عادل بود، نترس بود، شجاع بود، وامدار کسی نبود، علم این کار را داشت، هیچ مشکل و اتهامی نداشت. اما متاسفانه برخی اتفاقات در کشور ما می افتد که بعدها در تاریخ شاید بشود فهمید چرا این اتفاق رخ داد.

حق و نا حق را تاریخ تعیین خواهد کرد اما چیزی که مسلم است یکی از بزرگ ترین خلاهای فوتبال ما عادل فردوسی پور است. اگر دلایلی دارد که عادل را برکنار کردند باید به مردم بگویند، نه اینکه هیچ کس هیچ چیزی نگوید و خود عادل هم نداند برای چه برکنار شده است.

حالا این را به آقای تاج ربط می دهم، اگر آقای تاج اگر از روش های مدیریتی اشباه خودش و سیم خاردارهایی که دورش کشیده است دست بر ندارد، خودش هم روزی قربانی خواهد شد. حداقلش این است که افرادی مثل خودش او را پایین خواهند کشید تا جایش را بگیرند..»

منبع: ایپنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    6

    کسی که منافع کشورش رو به رضایت اجنبی بفروشه و در لحظه های حساس،، تصمیم احساسی بگیره به درد صدا و سیما نمی‌خوره

  • ناشناس
    2

    حالمونو بهم زدید فردوسی پور دیگه بازنشسته شده رفته شما هنوز ولش نمی کنید ؟؟؟ با این رفتارهایی هم که بعد از خروجش از صدا و سیما ازش سر زد همینکه می تونه راست راست راه بره و کاری بهش ندارن باید خدا رو شکر کنه . می خواست درست حرف بزنه تا بیرونش نکنن. بس کنید دیگه

  • 666666
    1

    جرات داشته باشید بگویید کی شرایط رشد فردوسی پور را فراهم کرد وامکانات در اختیارش قرار داد و باعث رشد اوشد وچرا فردوسی پور تا به شهرت رسید به تمام‌این خوبیها پشت پا زد.به این آدمها میگن گربه صفت

  • ناشناس
    2

    چونکه مطیع بدون چون و چرا و پاچه خوار مدیران تلویزیون نبود!

  • ناشناس
    1

    درود بر شرف عادل فردوسی‌پور

  • ناشناس
    0

    خاک تو سر مدیری که قدر معلم یا کارمند باوجدان و باشرفش را نداندفعلا" درد ما همین است بله قربان گو می خواهیم نه کاردان و کار بلد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها