هادی چوپان سال ۱۴۰۲ چند میلیارد تومان پاداش گرفت؟

هادى چوپان در مجموع سه مسابقه خود در سال ١٤٠٢ مبلغ ٦٠٠ هزار دلار برنده شد.

هادی چوپان سال ۱۴۰۲ چند میلیارد تومان پاداش گرفت؟

در دو، سه سال اخیر هادى چوپان به یک چهره ویژه در ورزش ایران تبدیل شده و محبوبیت بی‌نظیری در میان ورزش دوستان ایرانی به دست آورده است.

با اینکه هادی در مسترالمپیا ۲۰۲۳ اتفاق ناامیدکننده‌ای را در لحظه اعلام نتایج تجربه کرد و برخلاف تصور خود نتوانست قهرمانی‌اش را تکرار کند، اما سال ۱۴۰۲ پایان خوشی برایش داشت.

هادی چوپان که پایین‌تر از درک لانسفورد به مقام نایب قهرمانی مسترالمپیا دست یافت و با دیدن ساندو در دستان رقیب و البته هم‌تیمی‌اش استیج را ترک کرد، اما با چند ماه تمرین سخت و تمرکز روی برنامه‌های آماده‌سازی‌اش، در آرنولدکلاسیک آمریکا با روی استیج بردن یک ورژن جدید و بی‌نظیر دنیای بدنسازی را تحت تاثیر قرار داد.

 

گرگ پارسی دو هفته بعد و در روز‌های واپسین سال ۱۴۰۲ در استیج آرنولدکلاسیک انگلیس هم بالاتر از سامسون داوودا به عنوان قهرمانی رسید و تا حالا با روحیه‌ای دوچندان برای مسترالمپیای ۲۰۲۴ و فتح دوباره ساندو آماده شود.

اما جالب است بدانید که هادی چوپان از این سه مسابقه چقدر جایزه به دست آورده است. جوایزی که شاید اگر در کنار درآمد‌های دیگر او مثل اسپانسرینگ محاسبه شود، چوپان را به یکی از پرآمدترین ورزشکاران ایرانی در طول سال حداقل در بخش منهای فوتبال تبدیل کند.

هادی چوپان سال قبل با نایب قهرمانی در مسترالمپیا ۲۰۲۳ جایزه ۱۵۰ هزار دلاری را دریافت کرد و دستش از جایزه ۴۰۰ هزار دلاری کوتاه ماند. گرگ پارسی با قهرمانی در آرنولدکلاسیک آمریکا جایزه ۳۰۰ هزار دلاری را از دست آرنولد دریافت کرد. البته که به گفته آرنولد از سال بعد جایزه قهرمان این رقابت ۵۰۰ هزار دلار خواهد بود.

هادی چوپان در آخرین رقابت خود در سال ۱۴۰۲ روی استیج بیرمنگام در آرنولدکلاسیک انگلیس حاضر شد و بازهم با قهرمانی کارش را به پایان رساند و این بار ۱۵۰ هزار دلار گرفت. در این چوپان یک جایزه ۱۰ هزار دلاری هم در آرنولدکلاسیک آمریکا به عنوان بهترین بدن عضلانی مسابقات دریافت کرد.

* ۶۱۰ هزار دلار مجموع جوایز یک سال

بدون در نظر گرفتن سایر درآمد‌های هادی چوپان باید بگوییم او در طول یک سال شمسی ۶۱۰ هزار دلار جایزه گرفته که با محاسبه به نرخ امروز ارز حدود ۳۶ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود. البته نباید فراموش کرد که چوپان بخشی از این جوایز را به عنوان مالیات در همان کشور‌ها پرداخت می‌کند.

این فرصت برای گرگ پارسی وجود دارد تا در سال ۱۴۰۳ با قهرمانی در دو مسابقه مسترالمپیا و آرنولدکلاسیک آمریکا جوایزش را به مرز یک میلیون دلار نزدیک کند.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    0

    با سرک کشیدن به حسابهای بانکی خصوصی مردم به دنبال چه چیزی هستید؟ حتماً مالیات ستانی چند برابری به هر روش و هر ابزاری! خجالت نکشید سازمان امور مالیاتی را بفرستید سر وقت هادی چوپان تا این ورزشکار هم از گزند شما در امان نماند!

  • ناشناس
    0

    نوش جونش

  • پیمان
    0

    دمش گرم. البته ورزش بدنسازی پرخرج هم هست

  • محمد
    0

    الان فردا اداره مالیات براش فیش ده میلیاردی مالیات صادر میکنه

  • علی رضا
    0

    نابرده رنج ، گنج میسر نمی شود ...
    ایکاش این نکته رو هم می فرمودین که ایشون ده‌ها
    سال با پشتکار و تلاش و فداکاری و انجام تمرینات
    سخت ورزشی توانستن به این قهرمانی ها برسن ...

  • ایران من
    0

    به شماها چ‌مربوطه ک هادی چوپان چقدر درآمد کسب کرده مگه از بودجه مملکت استفاده کرده ک در حال شمارش درآمدش هستین....کارهای مهمتری مونده...پول های میلیاردی ک‌در شب عید به برخی بازیگران و فوتبالیست های نالایق داده شد....از باغ ازگل بنویسید از خانه های دوران قالیباف که به برخی از مسولین و خبرنگاران داده شد و ...

  • ناشناس
    0

    وزارت ورزش و دارایی و ..... به زور از دستش بگیرند!

  • ناشناس
    0

    جایزه مبارکش چون دزد و رانت خور و مفت خور و چاپلوس و هزار گنده و گو و مردم فریب نیست نون تلاش خود را در سطح جهانی میخورد و به مردم دروغ نمیگوید و الگویی است برای نسل جوان ایران.

  • ناشناس
    1

    مالیات یادش نره

  • علی
    0

    زمین خواری بابیت مال بالا نرفته زحمات خودشه نوش جونش

  • ببر زخمی
    1

    درود بر دلاور مرد پارسی

  • ناشناس
    0

    درود بر شیر مرد ایران هادی چوپان

  • مهدی
    0

    نوش جونشششششششششششششششششش
    تا کور شود هر آنکه نتوان دید

  • ناشناس
    0

    نوش.جانش.گوارای.وجودش.اختلاس.نکرد.خیانت.درامانت.نکرد.چای.مسموم.بملت.نفروخت.بمردم.وعده.تورم.را‌یک.رقمی.میکنم.نگفت.اشک.تمساح.نریخت.رمبنی.که.قرار.بود.پارک.شود.برای.خودش.قصر.نکرد.والباقی.انرا.بنام.خود.وبستهگانش.نکرد.

  • مصطفی
    0

    شرم نمیکنید؟؟ واقعا خجالت آوره
    راستی از باغ ازگل چخبر؟

  • K1
    0

    اولا که پول یکی از ماشینهای لوکس فوتبالیستهای عزیز هم نمیشه چه برسه به پول قراردادهاشون.بعدش که نوش جانش امیدوارم که به رطبه و درامدهای بسیار بالاتری دست پیدا کند.راه دستیابی به همچین درامد و رطبه ای برای همه باز است و مهم دست یافتن است که گرگ پارسی را میطلبد و همه که گرگ پارسی نیستند...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها