دونده ۱۸ ساله طلایی ایران:

برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کفش ندارم، هزینه‌اش ۲۳ میلیون تومان است

سجاد آقایی، دونده طلایی ایران​ می‌گوید خودش را برای شرکت در قهرمانی آسیا آماده می‌کند اما نیاز به کفش جدید دارد و امیدوار است فدراسیون دوومیدانی این مشکل را برطرف کند.

برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کفش ندارم، هزینه‌اش ۲۳ میلیون تومان است

دونده ۱۸ ساله ایران که در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا موفق به کسب طلای دوی ۴۰۰ متر شد، این روزها خودش را برای رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند اما نیاز به کفش جدید و امکانات بهتری دارد.

سجاد آقایی به وضعیتش پیش از این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: یک هفته است که تمریناتم را در فضای باز آغاز کرده‌ام. ۲۳ اسفند مسابقات انتخابی برگزار می‌شود و اردیبهشت هم مسابقات آسیایی را داریم.

او با بیان اینکه شرایط خوبی دارد، ‌تاکید کرد: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چه نتیجه‌ای در مسابقات می‌گیرم اما دوست دارم بهترین نتیجه را به دست بیاورم. انتظارها بعد از قهرمانی آسیا بالا رفته اما سطح رقابت‌ها مهم است که به رکوردم بخورد یا نه.

آقایی ادامه داد: بعد از طلای آسیا انگیزه‌ام چند برابر شده است و باید تلاش بیشتری بکنم چون می‌خواهم برای ایران مدال بیاوریم. ۱۰۰ خودم را برای مسابقات می‌گذارم.

این دونده که برای قهرمانی آسیا نیاز به کفش جدید دارد، در این باره گفت: در مسابقات آسیایی با کفش پاره دویدم. الان هم برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کفش ندارم. هزینه‌اش ۲۳ میلیون تومان است که نمی‌توانم پرداخت کنم. امیدوارم فدراسیون کمکم کند تا مشکلم حل بشود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بهلول
    0

    بايددنبال توپ ميدويدى تابجايى ميرسيدى وساعت نهصدميليون تومانى دردست داشتى

  • ناشناس
    0

    سلام دولت باید برای اقتدار کشور به جوانان مستعد کمک کند برای انها حقوق و بیمه تامین نماید کشتی گیری که بره دست فروشی دونده ای که .... با اینها کشور مقتدر نمی شه باید به جونان مستعد کمک نمود و الا چند نفری هم که باقی ماندند با پرچم دیگران مبارزه خواهند نمود .

  • ناشناس
    0

    400 دلار از پولهای ارسالی برای غزه کم کنید و به ایشان بدهید چه می شود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها