بایرن مونیخ ۳ - هوفنهایم صفر/ آغاز توفانی باوارایی‌ها در سال جدید

شاگردان توخل با کسب پیروزی مقابل هوفنهایم، کار خود در سال جدید میلادی را آغاز کردند و نیم‌فصل نخست بوندس‌لیگا را به پایان رساندند.

بایرن مونیخ ۳ - هوفنهایم صفر/ آغاز توفانی باوارایی‌ها در سال جدید

در چارچوب هفته هفدهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ میزبان هوفنهایم بود که با سه گل به برتری رسید.

دو گل نخست باواریایی‌ها را در این مسابقه جمال موسیالا در دقایق ۱۸ و ۷۰ به ثمر رساند که پاس هر دو گل را هم لروی سانه به او داد. آخرین گل میزبان هم در دقیقه ۱+۹۰ توسط هری کین با پاس لئون گورتسکا به ثمر رسید.

پیش از آغاز این مسابقه، بایرنی‌ها به احترام درگذشت فرانتس بکن بائر اسطوره باشگاهشان، مراسمی برگزار شد.

مانوئل نویر دروازه بان بایرن با بازی در این مسابقه، به رکورد ۵۰۰ مسابقه با پیراهن بایرن مونیخ رسید. نویر حالا به رکورد باستین شواین اشتایگر، دیگر اسطوره بایرن مونیخ رسیده که او هم با ۵۰۰ بازی برای باواریایی‌ها، این تیم را در سال ۲۰۱۵ به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. نویر و باستین شواین اشتایگر مشترکا در جایگاه دهم بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را برای بایرن مونیخ داشته‌اند. سپ مایر ۷۰۶ بازی،  توماس مولر ۶۸۶ بازی،  اولیور کان ۶۳۲ بازی، گرد مولر ۶۱۱ بازی و فرانتس بکن باوئر ۵۸۲ بازی در رتبه‌های اول تا پنجم تاریخ بایرن قرار دارند.

بایرن مونیخ با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و همچنان در رتبه دوم و در تعقیب لورکوزن صدرنشین است. هوفنهایم هم از دقیقه ۷۴، ۱۰ نفره شده بود با ۲۴ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها