ملی‌پوش فوتبال هفت نفره در گلایه‌هایی:

به همه ماشین و خانه دادند، به ما بلیت هواپیما هم ندادند!

ملی‌پوش فوتبال هفت نفره ایران با گلایه از بی‌توجهی مسوولان استان کرمانشاه گفت: انتظار داریم مسئولین استان نیز که در همین نظام مسئولیت دارند به وظایف خود در مقابل سربازان وطن عمل کنند و مارا به سادگی فراموش نکنند.

به همه ماشین و خانه دادند، به ما بلیت هواپیما هم ندادند!

شمس الدین شهبازی گفت: نایب قهرمان جام جهانی فوتبال هفت نفره  در کشور اسپانیا شدیم و حریفانی همچون امریکا، برزیل و انگلیس را شکست دادیم و در استرالیا قهرمان آسیا شدیم اما مسئولان استان حتی یک استقبال ساده را از ما دریغ کردند.

شهبازی ادامه داد: موفقیت در مقابل کشور های همچون ژاپن یا استرالیا در کشور میزبان فکر نمی کنم دستاورد کمی باشد چرا که با این موفقیت، یگ باز دیگر سهمیه جام جهانی مادرید را کسب کردیم  و به دنبال کسب اولین قهرمانی این مسابقات هستیم.

وی با اشاره به اقدامات سایر استان ها گفت: برخی ملی پوش ها پس از بازگشت ضمن استقبال هدایای همچون خانه، ماشین و هدایای نقدی در خور شان دریافت کرده اند اما مسئولین استان کرمانشاه حتی نتوانستند دو عدد بلیط هواپیما برای ما بگیرند و این یک نقطه ضعف بزرگ برای ورزش استان ما است.

این ملی پوش ارزنده کرمانشاهی گفت: ما باید خودمان را برای تمرینات فشرده و سنگین پیش از جام جهانی آماده کنیم اما یک پیگیری ساده از طرف مسئولان را نداریم به نحوی گاهی نگران حال آنها می شویم و امیدواریم حال که از ما دور هستند در سلامتی به سر ببرند.

شهبازی یادآور شد: دوری از خانه و خانواده از یک طرف و خبر استقبال آنچنانی در فلان استان، زمین مسکونی، هدیه چهل میلیونی، شغل دولتی و... براب سایر بازیکنان از طرف دیگر اسباب تضعیف روحیه ورزشکاران کرمانشاهی شده است چرا که ما باید با اتوبوس به سخت ترین شکل ممکن به تهران عزیمت کنیم.

شهبازی در پایان گفت: ما به عنوان سربازان وطن تمام تلاش خود را برای مهین عزیزمان ایران اسلامی کرده ایم و انتظار داریم مسئولین استان نیز که در همین نظام مسئولیت دارند به وظایف خود در مقابل سربازان وطن عمل کنند و مارا به سادگی فراموش نکنند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    یه روز نمیشه یه خبر از طلب ورزشکاران نبینیم

  • ناشناس
    0

    به اسراییل مهاجرت کنید.کشور آزادی و صلح طلب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها