مدیرعامل جدید استقلال مشخص شد

علی خطیر مدیرعامل استقلال شد.

مدیرعامل جدید استقلال مشخص شد

سرانجام بلاتکلیفی مدیریتی در باشگاه استقلال به پایان رسید و با توافق وزارت ورزش و وزارت اقتصاد و بررسی شرایط گزینه‌های مختلف، همان طور که قبلا خبر داده بودیم، علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

خطیر سابقه معاونت دبیرکلی فدراسیون فوتبال، معاونت اجرایی باشگاه استقلال و مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال و عضویت هیات مدیره باشگاه تراکتور را در کارنامه خود دارد و حالا به عنوان مدیرعامل کار خود را در باشگاه استقلال آغاز خواهد کرد.

منبع: فرهیختگان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    مشکل باشگاه استقلال، فرد و مدیرعامل نیست. ظاهرا این باشگاه پول ندارد و در عوض بدهی فراوان دارد، اسپانسر قوی هم ندارد. ظاهرا حمایت دولتی نیز بیش از آنچه انجام گرفته، مقدور نیست.
    اهرم های اصلی مدیریت یک مدیر اختیارات و پول است. وقتی همه چیز با پول حل می شود و پول هم به اندازه مخارج باشگاه وجود ندارد و منابعی نیز جهت تامین کسری اعتبارات در دسترس نیست، شما بهترین مدیر را استخدام کن، چکار می توان بکند؟! آخرش مجبور می شود مانند دیگران استعفا بدهد!
    آجرلو و فتح الله زاده -با تمام اشتباهات مدیریتی- جزو مدیران کارکشته ورزشی بودند، هر دو هزینه شدند و رفتند. مدیریت موقت کریمی هم ظاهرا به ماه نکشید و تسلیم شد. طول عمر مدیریت این بزرگوار نیز بعید است به ماه و سال برسد!

  • سعید
    0

    اینقد ادم با تجربه اقتصادی هستند که عمرن اینا رو بیارن استقلال.یکی رو میارن که آه در بساطش نیست.وبعدتازمدتی هم بدون نتیجه گیری میندازنش بیرون .همینجوری پروسه طی میشه.

  • فروید سرخ
    1

    این که دیگه رسما از خودتونه فردا اومد و گند زد نیاین بگین فدراسیون تبعیض قائل میشه و از این خزعبلات

  • ناشناس
    0

    ساز و خطیر هم میزنه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها