انتقال ۶۰ میلیون یورویی ستاره لیورپول به الاهلی

روبرتو فیرمینو فاصله چندانی تا انتقال به عربستان ندارد و با الاهلی به توافق دست یافته است.

انتقال ۶۰ میلیون یورویی ستاره لیورپول به الاهلی

نام روبرتو فیرمینو را نیز باید به لیست بازیکنانی که قرار است فوتبال خود را در عربستان ادامه دهند، اضافه کرد. مهاجم برزیلی لیورپول در پایان قراردادش با سرخ‌های آنفیلد، این باشگاه را ترک کرد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی هر تیمی شود.

مدیران الاهلی عربستان که چند هفته‌ای است در اروپا به سر می‌برند، با نماینده فیرمینو جلسات متعددی را برگزار کردند و در نهایت نیز طرفین به توافقات نهایی دست یافتند و به نظر می‌رسد که همه چیز مهیای حضور این بازیکن در خاورمیانه باشد.

آنگونه که نیکولو اسکیرا، خبرنگار ایتالیایی روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، در توئیتر خود نوشته است، مدت زمان قرارداد روبرتو فیرمینو با الاهلی تا سال ۲۰۲۶ بوده و او بابت هر فصل حضور در این تیم، ۲۰ میلیون یورو دریافت می‌کند.

بدین ترتیب، دستمزد دریافتی فیرمینو بابت سه سال حضور در الاهلی، به ۶۰ میلیون یورو (چیزی بیش از سه‌هزار میلیارد تومان) می‌رسد و این بازیکن برزیلی می‌تواند درآمد بسیار خوبی از تیم عربستانی داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    علی برکت الله

  • ناشناس
    0

    پول دارند اعراب ودرست خرج می کنند ،نه برای توسعه جنک افروزی وآدم کشی وتهدید این وآن در دنیا بعد هم لعن ونفرین وفحش برای خود ومردم خود خریدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها