کفاشیان: نکونام گزینه خوبی برای نیمکت تیم‌ ملی است

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که نکونام می‌تواند گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی فوتبال باشد.

کفاشیان: نکونام گزینه خوبی برای نیمکت تیم‌ ملی است

علی کفاشیان در واکنش به رویه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: به نظرم فدراسیون باید زودتر در این باره تصمیم بگیرد.انشاالله که بهترین گزینه انتخاب شود و تیم‌ملی زودتر بتواند کارش را برای جام ملت‌های آسیا که سال آینده در قطر برگزار می‌شود، آغاز کند.

وی درباره گزینه‌های مطرح شده برای تیم‌ ملی که طی هفته‌های اخیر در رسانه‌ای مختلف منتشر می‌شود گفت: گزینه‌های داخلی که اسم آنها مطرح شد اکثرا انصراف دادند و تا جایی که من می‌دانم تنها جواد نکونام باقی مانده است. به نظر من او گزینه خیلی خوبی برای نیمکت تیم‌ملی است. نکونام در دوران بازیگری یک کاپیتان واقعی بود و تیم را بسیار خوب در زمین رهبری می‌کرد.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: نکونام نقش مهمی در کنترل و حل مسایل تیم‌ملی داشت. به همین خاطر من تصور می‌کنم او گزینه‌ای که می‌تواند به تیم کمک زیادی کند. تا جایی هم که می‌دانم اکثر بازیکنان تیم‌ملی او را دوست دارند. با توجه به شناختی که نکونام از آنها دارد، قطعا می‌تواند تیمی خوب و قدرتمند بسازد.

منبع: آنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    چرت و پرت نگو!

  • ناشناس
    0

    چرت نگو بابا؛اولا جوادنکونام برای تیم ملی خیلی کوچیکه وثانیابعضی ازبچه های تیم ملی هم دوره ای جواد نکونام هستندوهیچ ارزشی برای نکونام قائل نیستند،بهترین گزینه داخلی فقط امیرخان است درغیر اینصورت فقط گزینه خارجی مثل سانچز!

  • ناشناس
    0

    سرمربی تیم ملی باید دانش ومدیریت وشجاعت و درایت وصبر لازم را داشته باشد نکونام تا حالا چنین خصیصه ای از خود بروز نداده و آدم جوشی است که زود از کوره درمی رود و کارنامه مربیگری قابل دافاعی هم ندارد آیا می خواهید از چاله کی روش به چاه نکونام بیفتید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها