گذرنامه سپهر حیدری ضبط شد

ماموران امنیتی فرودگاه امام پاسپورت سپهر حیدری را ضبط کردند.

گذرنامه سپهر حیدری ضبط شد

طی روز‌های اخیر و در اقدامی عجیب ماموران امنیتی فرودگاه امام پاسپورت تعدادی از ورزشکاران مطرح و همچنین هنرمندان را ضبط کردند؛ چهره‌هایی مانند علی دایی، مهران مدیری، سحر دولتشاهی، همایون شجریان و ... از جمله سرشناس‌ترین افرادی بودند که با این مشکل مواجه شدند.

بامداد دیروز هم سپهر حیدری به همراه همسر و دو فرزندش از دبی به ایران بازگشت، ولی در بدو ورود به فرودگاه امام خمینی، پاسپورت کاپیتان سابق پرسپولیس هم ضبط و حیدری تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج شد.

حیدری که اکثرا در دبی حضور دارد، برای رسیدگی به یکسری امور شخصی به ایران برگشت، ولی پاسپورتش در هنگام ورود ضبط شد. بعد از انتشار این خبر بلافاصله با سپهر تماس گرفتیم. او که خیلی دوست نداشت در این باره صحبت کند، به خبرنگار ما گفت: اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده، ولی این خبر صحت دارد و پاسپورت من در فرودگاه ضبط شده است.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    6

    این بگیر و ببندها معانی جز دیکتاوری دارد؟ سران کجای آزادی بیان ایستاده اند؟

  • شاهین
    5

    این رفتارها مرا به یاد نیروهای تحت امر پینوشه میندازه که عاقبت خوبی نداشت

  • تنگ بلور
    3

    رودخونه هااا
    رودخونه هااا منم میخام جاری بشم
    برم به دریاااااا برسم ماهی بشم ماهی بشم

    نظرات شما -
    • نوچ نچ
      4

      جالب و خنده دار اینه که اینها همشون میخان تا ۲۵ سال دیگه ( حالا چرا ۲۵ سال مثلن ۸ سال نمیشه ؟؟!!) رژیم اس را ییل را نابود کنن اما از چن سایت یوتیوب فیس بوک و.. و ایلیکیشن میترسن و فیلترشون میکنن خداییش خنده دار نیست!!!؟

  • آزادی
    3

    مثلا با این کارها میخواهند مردم را بترسانند نمی‌دانند که دوره این کارها گذشته

  • ناشناس
    3

    زندگی اجباری خوب همه رو بکشید خیال راحت برید جوان از لبنان و عراق وسوریه بیارید

  • دوستداررسانه و خبرنگار منصف
    1

    از "خبر فوری ها"بعید اندر بعید است. که برخی از اقدامات پلیس امنیت فرودگاه امام مثل توقیف و ًضبط گذرنامه برخی از ورزشی ها و هنری ها .. را با عباراتی مثل" اقدامی عجیب" قلمداد می کند. شماها که در اطلاع از مقررات...‌ به اصطلاح همه فن حریف و عقل کل هستید.! چرا چنین رفتاری می کنید؟! وقتی خودتا ن بیان می کنید.‌پلیس امنیت. پس اینگونه اقدامات اصلا بعید نیست.‌ چرا که ممکن است. پشت پرده خبرها و مواردی باشد. که لازم نیست. علی الحساب شماها و دیگران از این قضایا مطلع گردند. و چه بسا پس از بررسی های لازم. گذر افراد به آنها عودت می شود. همانطور که خودتان ذیل همین خبر مدعی شده اید. گذرعلی دایی به وی عودت داده شده است.! حتما می دانید خبرنگاری اصول و قواعدی دارد. که یکی از آنها خبر رسانی به موقع و انهکاس خبر درست و دقیق است.‌نه تیتر پر کردن و مخ مردم را خوردن....آره آبجی خانم و داداش. خبرنگار باید امین و امانت دار .... باشه.( منتظریم؛ ببینیم. این انتقادو پیشنهاد سازنده به خودتان را چگونه بر می تابید و انعکاسش می دهید. )

    نظرات شما -
    • یک ایرانی
      1

      بهتره اسم خودت رو بگذاری خبرنگار متوهم دولتی.
      برادر من، اینا عین بچه‌ها افتادن به لجبازی. هر لحظه بیشتر نشون می‌دن که چقدر مستاصل شدن و به همه جا چنگ می‌زنن تا زهر چشم بگیرن.

  • ناشناس
    1

    انشالله یه زلزله میاد همه می‌میریم دیگه راحت میشیم ایرانی نیست که حرص بخوریم از بی پولی بمیریم

  • امید
    0

    از فردا فراخوان بدید همه پاسپورت هاشون بیاورند فرودگاه ضبط کنید ........!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها