ملی پوش تیراندازی با تفنگ:

به دلیل لغو اردوی هانوفر امکان به روزرسانی مهمات را نداریم

ملی پوش تیراندازی با تفنگ گفت: متاسفانه با لغو اردوی هانوفر نتوانستیم تجهیزات و مهمات خود را به روز رسانی کنیم.

به دلیل لغو اردوی هانوفر امکان به روزرسانی مهمات را نداریم

هانیه رستمیان درباره شرایط اردویی تیم ملی اظهار کرد: خداراشکر اردو‌های ما خوب است به نحوی که در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، در کنار آن هم مسابقات لیگ شروع شده که مطمئنا این رقابت‌ها به سطح آمادگی بیشتر ما برای حضور در مسابقاتی که در پیش داریم کمک می‌کند. علاوه بر این، مسابقات آزاد پیش‌روی ما قرار دارد  که تاثیر به سزایی در رسیدنمان به فرم بهتر خواهد داشت.

او ادامه داد: ما باید در مسابقات قهرمانی جهان مصر در  مهر ماه که اولین مسابقه کسب سهمیه المپیک برای تیراندازان محسوب می‌شود شرکت کنیم تا به نتایج خوبی برسیم. با حضور در اردو‌ها به تدریج در حال رسیدن به آمادگی مطلوب هستیم. یک اردویی شهریورماه در هانوفر داشتیم که متاسفانه لغو شد. امیدوار بودیم به این اردو برویم و بتوانیم تجهیزات خودمان را در آنجا به روز کنیم و کنار آن هم سلاح‌های ما سرویس‌دهی شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد. امیدوارم با تمریناتی که در ایران داریم، بتوانیم با آمادگی کامل در مصر شرکت کنیم.

او درباره اینکه رکوردهایش گفت: خداراشکر در این مدت رکورد‌های خوبی در مسابقات آزاد کشوری، لیگ و همچنین اردوی تیم ملی ثبت کرده‌ام و چند مسابقه دیگر از جمله لیگ برای ما تدارک دیده شده است. فکر می‌کنم بتوانم رکوردهایم را بیشتر ارتقا دهم تا با شرایط بهتری در مصر حضور پیدا کنم.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها