زیدان: به ضربه‌ای که به ماتزاتزی زدم افتخار نمی‌کنم

اسطوره فوتبال جهان گفت: به ضربه‌ای که در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ به مدافع ایتالیا زدم افتخار نمی‌کنم ولی به هرحال این بخشی از فوتبال من است.

زیدان: به ضربه‌ای که به ماتزاتزی زدم افتخار نمی‌کنم

«زین‌الدین زیدان» هم در دوران بازیگری و هم در دوران مربیگری یکی از بهترین و پرافتخارترین مردان جهان به‌حساب می‌آید. او پس از جدایی از رئال مادرید، هنوز هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته اما این روزها گفته می‌شود که تیم پاری‌سن‌ژرمن به‌شدت علاقه دارد که او را به خدمت بگیرد. از سوی دیگر این گزینه هم محتمل به نظر می‌رسد که پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، زیدان سرمربی تیم ملی فرانسه شود.

زیدان در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی از شبکه TF۱، گفت: می‌خواهم به مربیگری ادامه بدهم. همچنان شور و هیجان زیادی دارم. فوتبال منبع این شور و هیجان است و نمی‌توانم از آن دور باشم.

او ادامه داد: هیچ رویایی ندارم چون به هرچه در سر می‌پروراندم رسیدم. ۵۰ سال دارم و از عملکرد و دستاوردم راضی هستم. این بسیار مهم است.

زیدان در واکنش به این سوال که آیا همچنان چیزهای زیادی دارد که به فوتبال هدیه کند؟ لبخند زد و گفت: بله هنوز چیزهای زیادی است، شاید هم کم، اما می‌خواهم این راه را کامل کنم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه درباره اینکه آیا با پاری‌سن‌ژرمن و یا تیم دیگری به توافق رسیده است؟ خاطرنشان کرد: هنوز هیچ توافقی با تیمی نداشته‌ام.

وی درباره صحنه جنجالی فینال جام جهانی ۲۰۰۶ و ضربه‌ای که با سر به سینه «مارکو ماتراتزی» زد گفت: به آن کار افتخار نمی‌کنم اما به‌هرحال بخشی از دوران فوتبالی من است. انسان همیشه ایده‌آل رفتار نمی‌کند و گاهی شرایط سختی را تجربه می‌کند. این یکی از شرایط سخت و عصبی بود که با آن مواجه شدم. شاید «بیسنته لیزارازو» می‌توانست مانع چنین حرکتی شود. اگر او کنارم بود قطعاً این برخورد را انجام نمی‌دادم. اما نمی‌توان گذشته را تغییر داد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها