۲ طلا و یک نقره سهم قایقرانان ایران در قهرمانی آسیا

تیم آبهای آرام ایران در ادامه رقابت‌ های قهرمانی آسیا باز هم طلا گرفت

۲ طلا و یک نقره سهم قایقرانان ایران در قهرمانی آسیا

 رقابت‌ های آبهای آرام قهرمانی آسیا که در تایلند در حال برگزاری است، در فینال کانوی دونفره ۵۰۰ متر بانوان، پریسا محمدزاده و شیما داناپور پنجم شدند.

در این رقابت قایقرانان ازبکستان صاحب مدال طلا شد و نمایندگان قزاقستان، تایلند و اندونزی اول تا چهارم شدند.

عادل مجللی در فینال کانوی یکنفره ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از چین تایپه، قزاقستان، ازبکستان، هند، تایلند و اندونزی جایگاه نخست را به دست آورد و اولین مدال طلای روز سوم را به خود اختصاص داد. در این مسابقه نمایندگان چین تایپه و قزاقستان دوم و سوم شدند.

پوریا شریفی در فینال کایاک یکنفره ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، قرقیزستان، اندونزی، ازبکستان، قزاقستان و هنگ‌کنگ پس از نماینده تایلند و با اختلاف هزارم ثانیه دوم شد و به مدال نقره رسید. در این مسابقه نمایندگان چین تایپه در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رقابت مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان گروه دوم علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در رقابت با نمایندگان ازبکستان، قزاقستان و تایلند در رده نخست قرار گرفت و مستقیما به فینال راه یافت.

با برگزاری مسابقه مقدماتی کانوی چهارنفره مردان تیم ایران با ترکیب محمدنبی رضایی، عادل مجللی، ایمان پورعزیز و شاهو ناصری با زمان ۱:۵۸.۰۴۶ دقیقه سوم شد و به نیمه نهایی راه یافت. در این رقابت قایقرانان قزاقستان و تایلند اول و دوم شدند. تیم ایران در دور نیمه‌نهایی این ماده سوم شد و از راه‌یابی به فینال بازماند.

هدیه کاظمی در فینال کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان با زمان ۱:۵۷.۳۵۳ دقیقه بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای این ماده را به گردن آویخت. در این مسابقه نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و تایلند دوم تا چهارم شدند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها