ماجرای عجیب بازیکنی که برای جدایی از پدیده 2 میلیارد تومان ضرر کرد

هافبک تیم فوتبال پدیده با شرایطی عجیب موفق شد رضایتنامه خود را از مدیران این باشگاه دریافت کند.

ماجرای عجیب بازیکنی که برای جدایی از پدیده 2 میلیارد تومان ضرر کرد

امیرحسین کریمی از ابتدای فصل تا امروز با مسئولان باشگاه پدیده اختلاف داشت و در نهایت امروز با دریافت رضایتنامه از این باشگاه جدا شد.

کریمی از روزهای ابتدایی فصل جاری و با توجه به عدم پرداخت مطالبات گذشته‌اش، از مدیران این باشگاه درخواست فسخ قرار داد و صدور رضایتنامه کرد اما با انتخاب مهاجری او با کریمی جلساتی را برگزار و در نهایت این بازیکن را مجاب به ماندن در پدیده در ازای دریافت مطالباتش کرد.

بعد از برکناری مهاجری و حضور میثاقیان و البته شرایط عجیب و غریب اسکان این تیم و شرایط برگزاری تمرینات بدون امکانات اولیه در هفته های ابتدایی، هافبک پدیده اعتراضاتی را به مدیران باشگاه مطرح کرد که همین موضوع باعث شد تا درگیری لفظی شدیدی بین کریمی و مدیران باشگاه پدیده رخ دهد و در نهایت نیز مالک باشگاه از اکبر میثاقیان سرمربی وقت این تیم خواست تا از کریمی در ترکیب این تیم استفاده نکند و همین موضوع باعث ادامه این تنش ها شد.در ادامه و با حضور داود سید عباسی به عنوان سرمربی، کریمی از لیست نفرات اصلی به کلی خط می خورد و در نهایت این بازیکن درخواست جدایی اش را مطرح  کرد.

پس از این درخواست ، مالک باشگاه پدیده به کریمی عنوان کرد برای دریافت رضایت نامه اش علاوه بر بخشیدن مطالبات که رقمی در حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است، 500 میلیون تومان دیگر نیز نقدا پرداخت کند که این بازیکن با توجه به مشکلات زیادش در این باشگاه با پرداخت این مبلغ موافقت کرد و به این شکل رضایتنامه خود را دریافت کرد.

پدیده مشهد از جمله باشگاه‌هایی است که طی چند ماه اخیر ،توانسته منابع مالی مناسبی از بابت دریافت مبالغ رضایتنامه بازیکنانش به دست بیاورد اما با این وجود این باشگاه همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها