تأمین امنیت جانی، دغدغه مسئولان و بازیکنان نفت مسجدسلیمان

لیدر نفت مسجدسلیمان: کتک زدیم باز هم می‌زنیم!

یکی از لیدرهای نفت مسجدسلیمان با انتشار فیلمی در فضای مجازی حمله به رختکن و کتک‌کاری با بازیکنان را تأیید کرد و گفت: «از خجالت علی عبدالله‌زاده و دو سه بازیکن دیگر درآمدیم. به خاطر هواداران انتقاد کردیم و آنها در روی ما ایستادند و کتک خوردند. باز هم از این بیشتر کتک می‌خورند! کسی به ما خط نداده و به خاطر تیم شهر و هواداران این کار را کردیم».

لیدر نفت مسجدسلیمان: کتک زدیم باز هم می‌زنیم!

نفت مسجدسلیمان با قرار گرفتن در جایگاه پانزدهم جدول نشان داده است شرایط خوبی ندارد و هواداران این تیم به همین خاطر به‌شدت از تیمشان ناراحت هستند. مسجدسلیمانی‌ها در هفته چهاردهم لیگ برتر میهمان نفت آبادان بودند که در این مسابقه نتیجه را ۲ بر صفر واگذار کردند و پس از اتمام بازی و زمانی که فراز کمالوند در کنفرانس خبری حضور داشت، تعدادی از لیدرهای نفت مسجدسلیمان که به آبادان رفته بودند وارد رختکن شده و به درگیری با بازیکنان و ضرب و شتم آنها پرداختند. موضوعی که کاملاً مشکوک است و مشخص نیست این هواداران چطور تا رختکن تیم راه پیدا کردند. هر چند دخالت برخی از اعضای تیم در این موضوع مطرح می‌شود اما همچنان درگیری هواداران با بازیکنان به دخالت برخی از لیدرها در امور فنی تیم نسبت داده می‌شود به طوری که مطرح شده این لیدرها، همان‌ افرادی هستند که در فصل گذشته باعث ایجاد اختلاف در تیم و اخراج چند بازیکن به‌دلیل کم کاری توسط محمود فکری شدند. حالا بعد از این اتفاق بازیکنان و مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان نگران امنیت جانی بازیکنان و دیگر اعضای تیم هستند و به همین دلیل حاضر به بازگشت به نفت مسجدسلیمان نیستند.
حمید عبداللهی مربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد درگیری هواداران و لیدرهای نفت مسجدسلیمان با بازیکنان می‌گوید: «شاید آنها فکر می‌کردند بازیکنان ما کم‌کاری کرده‌اند، اما من کم‌کاری از آنها ندیدم. مشکلاتی باعث عدم تمرکز بازیکنان می‌شود که چنین اتفاقاتی را در زمین رقم می‌زند. رختکن تیم‌ها پس از بازی ملتهب است و همه ناراحت هستند. ضربان همه بازیکنان در این شرایط بالاست و من دیدم که به بازیکنان حمله‌ور شدند. ما امکانات لازم را نداریم و درست نیست هواداران هم به ما فشار بیاورند. ممکن است ما یک ماه دیگر در نفت نباشیم، اما بازیکنان سرمایه باشگاه و شهر هستند. به هواداران حق می‌دهم ناراحت باشند، اما نباید بازیکن را تنبیه یا تهدید کنند و صحنه‌های ناخوشایندی رخ دهد. آنها گفتند به مسجدسلیمان نیایید و شاید این حرف‌شان فقط از روی خشم بوده است.»
عبداللهی درباره محل برگزاری تمرینات نفت مسجدسلیمان تا دیدار با استقلال و اینکه ممکن است نفتی‌ها به‌خاطر تهدید هواداران در اهواز بمانند یا خیر، این‌طور توضیح می‌دهد: «در مسجدسلیمان زمین نداریم و باید پشت دروازه تمرین کنیم. الان در اهواز هستیم و امیدوارم شرایط تمرینی خوبی داشته باشیم. تمرین کردن ما در اهواز به خاطر هر دو موضوع (نداشتن زمین و تهدید هواداران) است. بازیکنان با خود می‌گویند نفت پول نمی‌دهد و مسجدسلیمان هم شهری مرکزی نیست. اگر هواداران هم با نتایج ضعیف به بازیکنان حمله کنند، جذب بازیکن خیلی سخت می‌شود.»
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که ظاهراً مصطفی سلیمانی معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان در زمان بازی نفت مسجدسلیمان مقابل نفت آبادان در ورزشگاه آزادی تماشاگر ویژه دیدار استقلال و مس رفسنجان بوده و تیمش را در دیدار مقابل نفت آبادان همراهی نکرده است. در هر صورت اتفاقی که در این بازی رخ داد حسابی به ضرر مسجدسلیمان تمام خواهد شد چرا که دود این حواشی بیش از هر کس به چشم تیم و باشگاه خواهد رفت و نه تنها حضور بازیکنان در این تیم را با اما و اگر روبه‌رو خواهد کرد حتی ممکن است در این فصل هم باعث امتناع بازیکنان برای حضور در این تیم شود.

منبع: ایران ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها