کنسرت استاد شجریان و گروه شیدا در باغ فردوس در سال ۱۳۵۶/ ویدئو

مرحوم محمدرضا شجریان طی دوران مختلف زندگی هنری خود ضمن حضور در اجراهای مختلف داخلی و خارجی بیش از ۵۰ آلبوم را با آهنگسازان برگزیده موسیقی کشورمان منتشر کرده است.

 کنسرت استاد شجریان و گروه شیدا در باغ فردوس در سال ۱۳۵۶/ ویدئو

 تصاویری از کنسرت استاد شجریان و گروه شیدا واقع در باغ فردوس تهران در سال ۱۳۵۶ را ببینید. 

 

حجم ویدیو: 7.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:25 | دانلود ویدیو
منبع: چندثانیه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    3

    روحش شاد

  • ناشناس
    3

    صد حیف هزاران حیف . نوشتن و یاداوری ایشان یعنی ایشان زنده اند در دلها . مردم انتخاب می کنند که چه کسی زنده باشد تا ابد و چه کسی مرده .همیشه مردم یک ملت برنده هستند نه چماق داران سیاست و لوده های دورو برشان .

  • حمید
    4

    درود.
    با سپاس. این برنامه را شادروان استاد شجریان با گروه شیدا چهار شب اجرا کرده بودند. دو شب در حافظیهٔ شیراز و دو شب در باغ فردوس تهران.سپس‌تر اجرای باغ فردوس تهران در برنامهٔ گلچین هفتهٔ شمار ۸۵ بازپخش شده بود.

  • ناشناس
    3

    صدهزاران گل شکفت ولانک مرغی برنخاست
    عندلیبان راچه پیش امدهزاران راچـــه شد
    روحش شاد

  • ناشناس
    4

    یادایامی که ماهم روزگاری داشتیم

  • ناشناس
    3

    روحت شاد استاد گرچه شما آثار ماندگاری در تاریخ همیشه ی موسیقی این سرزمین بجا گذاشتید
    ولی کج فهمان سیاست نا بلد جفا کردند.

  • ناشناس
    2

    مافیای شجریان!

  • ناشناس
    2

    تنها کشوری که گذشتش بهتر از ایندشه

  • Ghhh
    0

    اکثریت مردم ایران پول و نان و لقمه ی حرام به خانه می برند
    به نظر من حتی این گدا به اکثریت مردم ایران شرف دارد چون وقتی کسی گدایی می کند دیگران با رغبت و به خواست خودشان پولی را که نیاز ندارند به او می دهند !!!!
    کسانی که دست اندرکار بوده و هستند و مسوولیت داشته اند در هر جایگاهی که بوده اند. !!!! بیشتر آسیب رسان و ضرر زننده بوده اند تا کاردان و مفید و سازنده !!!! واقعیت کشور ما !!!!!!! همینه که اوضاع کشور و مردم اینجوری هست !!!!
    واقعیت این است که اکثریت مردمی که در ایران دست اندرکار بوده و هستند هرکدام به نحوی نان و لقمه ی حرام به خانه هایشان می برند !!!!

    واقعیت کشور ما !!!!
    تمام کسانی که دست اندر کار بوده و هستند و مسوولیت داشته اند بیشتر آسیب رسان و ضرر زننده بوده اند تا کاردان و مفید و سازنده !!!
    انگار واقعا توی این کشور بدون سواستفاده از موقعیت و جایگاه و بدون بدبخت کردن یه عده بدون کلاه گذاشتن سر به عده بدون به فنا دادن زندگی یه عده بدون شارلاتان بازی بدون سواستفاده از موقعیت و جایگاه بدون حقه بازی و فریبکاری و دروغگویی واقعا کسی به جایی نمیرسه !!!! و جایی و جایگاهی ندارد !!!!! شهرتی ثروتی جایگاهی موفقیتی برای خودش کسب نمی کند !!!!
    ! همینه که با این همه منابع و این همه استعداد توی این کشور اوضاع کشور و مردم اینطوری هست !!!!!
    در کشور ما بیشتر افرادی که مسوولیت داشته اند و دست اندرکار بوده اند یا جایگاهی داشته اند اگر کفه ی ترازوی موفقیت هایشان را بسنجید و با کفه ی ترازوی آسیب هایی که به کشور مردم حتی به اطرافیان و افراد نزدیک خودشان زده اند مقایسه کنید کفه ی آسیب هایی که زده اند و ضرر و زیان های که زده اند و مشکلاتی که به وجود آورده اند بسیار سنگین تر از موفقیت های خودخواهانه ای هست که به خاطر خودشان صرفا و فقط یه خاطر خودشان به دست آورده اند !!!!!!
    بخاطر همین با این همه منابع و استعداد در این کشور اوضاع کشور و مردم اینطوری هست !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها